امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان این بانک در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۱ روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره ۱۱۱ مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/eYfa6c