امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند؛ اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر

فراخوان اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر از سوی  پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت نوآوری علمی، شکوفایی استعدادهای جوانان کشور و تولید فکر و تبدیل علم به حرکتی جدی و پایدار، پژوهشکده بیمه اولین دوره انتخاب ایدۀ برتر در حوزه بیمه و تکافل را همزمان با برگزاری سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه در آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می نماید.
این رویداد با هدف ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی، تقویت توان ارائه ایده‌های خوب و توسعه صنعت بیمه و تکافل و تبدیل ایده به ثروت با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی برگزار می‌گردد.
بر پایه این گزارش، ایدۀ برتر شامل هرگونه راهکار خلاقانه، فناورانه و دارای قابلیت اجرا در صنعت بیمه و تکافل است که صرفاً در بازه زمانی آبان‌ماه ۱۴۰۰ تا آبان‌ماه ۱۴۰۲ انجام پذیرفته باشد.
از علاقه‌مندان به مشارکت در این فراخوان تقاضا می‌شود کاربرگ انتخاب ایده برتر را تکمیل و به همراه تصویر مستندات مربوط، حداکثر تا تاریخ دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ به پست الکترونیکی Seminar@irc.ac.ir ارسال فرمایند.
علاقه‌مندان همچنین می‌بایست مدارک لازم جهت شرکت در این فراخوان را به دبیرخانه سی‌امین ‌همایش ‌ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان شهید حسن تهرانی مقدم، سرو غربی بعد از مخابرات سلمان فارسی، پلاک ۴۳، اداره کتابخانه، اسناد علمی و نشریات، کد پستی: ۱۹۹۸۷۵۸۵۱۳ شماره تماس: ۲۲۰۹۲۲۶۵-۰۲۱ ارسال نمایند.

دریافت کاربرگ انتخاب ایده برتر

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CZ6ZgD