امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

کاهش ۶۰ درصدی کارمزد صدور ضمانت برای شرکت‌های تعاونی

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از طراحی بسته خدمات تخصصی ویژه تعاونی‌های صادرات‌گرا در این صندوق خبر داد و گفت: بر مبنای سیاست‌های حمایتی از تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، کارمزد صدور ضمانت برای تعاونی‌ها کاهش ۶۰ درصدی و برای شرکت‌های دانش‌بنیان‌ حذف شده است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «البرز محمدی» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در نشست راهکار‌های توسعه صادرات بخش تعاون اظهار داشت: تعاون از بخش‌های مهم و راهبردی کشور است و توانمندسازی مردم برای حضور در عرصه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی از مهمترین ویژگی‌های بخش تعاون است.

وی افزود: به واسطه چندین سال حضور در بخش تعاون به مزیت‌ها و خصیصه‌های این بخش واقف هستم و این تجربیات برای کمک به تعاونی‌ها جهت موفقیت در حوزه تولید و صادرات نیز به کار می‌آید.
محمدی تأکید کرد: کشور‌های هدف به‌عنوان بازار عرضه و صادرات کالا‌ها و خدمات تعاونی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و بخش تعاون کشور می‌تواند همزمان با دیپلماسی منطقه‌ای دولت از فرصت‌های موجود برای تبادلات اقتصادی استفاده کنند.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون تصریح کرد: طراحی بسته خدمات تخصصی ویژه تعاونی‌های صادرات‌گرا در حال انجام است و طراحی و اجرای این بسته می‌تواند کمک مؤثری برای حمایت از تعاونی‌ها در مسیر صادرات باشد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/gUgnWx