امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

وزیرکار: رشد منابع تسهیلات تبصره ۱۸ در سال‌جاری چشمگیر است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ با تأکید ریاست محترم جمهوری و همراهی مجلس شورای اسلامی رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست بررسی و پیگیری مسائل شهرستان اسلامشهر با اشاره تمدید زمان منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه، اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۲ هم منابع خوبی پیش‌بینی شده است و افزایش چشمگیری داشته است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال خانگی و بسترسازی برای اشتغال مددجویان بهزیستی افزود: در شورای اشتغال شهرستان‌ها فرمانداران باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
مرتضوی گفت: افزایش تخت‌های بیمارستانی شهرستان نیز باید مدنظر باشد و در این خصوص از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
وزیر کار با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی در دولت سیزدهم، مردم‌محور شده است، اظهار داشت: علاوه بر مراکز دولتی، راه‌اندازی مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشگاه‌های آزاد نیز در دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
وی افزود: مشکلات جامعه کارگری شهرستان نیز با توجه به وضعیت اشتغال منطقه باید مورد توجه باشد و برای توسعه اشتغال پایدار و تولید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.
بازدید از واحد اشتغال معلولین تولیدی ویلچر، مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) و نشست با ائمه‌جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اسلامشهر بود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lOzWSA