امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرهنگی وزیر کار: غدیر روز استحکام فرهنگ اصیل اسلامی است

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: غدیر روز تکمیل دین و استحکام فرهنگ اصیل اسلامی است و برای گرامیداشت آن باید برنامه‌ریزی و تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد چکشیان» در نخستین نشست ستاد بزرگداشت دهه ولایت و امامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، با تشریح سیاست‌ها و رویکردهای این وزارتخانه در بزرگداشت برنامه‌های این دهه گفت: مردمی‌سازی برنامه‌ها جزو سیاست‌های اصلی است که بایستی در برگزاری هر رویدادی به آن توجه کرد.

وی با اشاره به این‌که بزرگداشت این واقعه، تبیین چارچوبی است که پیامبر اسلام(ص) برای آینده امت اسلام امامت و ولایت را مشخص کردند، افزود: غدیر روز تکمیل دین و استحکام فرهنگ اصیل اسلامی است، بنابراین همه دستگاه‌هایی که برای ارتقای فرهنگ و هویت اصیل ایران اسلامی تلاش می‌کنند مکلف به پاسداشت هرچه باشکوه‌تر این روز هستند.

چکشیان گفت: در همین راستا مشارکت همه‌جانبه در برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت به‌ویژه جشن ۱۰ کیلومتری عید‌غدیر، از اولویت‌های مهم فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه است.

وی با تقدیر از  برنامه‌های خلاقانه جشن ۱۰ کیلومتری یوم‌الله غدیر، اظهار داشت: در این برنامه نیز وزارت کار با برپایی مواکب، ایستگاه‌های صلواتی و میزهای خدمت توسط سازمان‌ها در مسیر راهپیمایی حضور فعال خواهد داشت.

در این نشست نمایندگان سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را تشریح کردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DkLGq3