امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

مرتضوی: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: مشی دولت آیت‌الله رئیسی اقدامات نمایشی نیست.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در آیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اردل گفت: با دستور و تأکید ریاست محترم جمهور، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار دولت مردمی سیزدهم قرار گرفته است.

وی افزود: در این دولت علاقه‌ای به کلنگ‌زنی و اقدامات نمایشی وجود ندارد بلکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دولت‌های گذشته و افزایش دسترسی مردم به خدمات عمومی در محور امور است.
مرتضوی در این آیین خواستار تسریع و راه‌اندازی در انجام پروژه‌های در دست احداث سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان‌های اردل، کیار، بروجن، سامان، شهرکرد و همچنین توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی امام‌علی(ع) چهارمحال و بختیاری شد.
طرح احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اردل در زمینی به مساحت ٣ هزار مترمربع و با زیربنای ٢ هزار مترمربع اجرایی می‌شود.
وزیر تعاون، عصر دیروز با هدف نظارت میدانی بر واحدهای صنعتی و شرکت‌های تعاونی، دیدار با اقشار مردم و مسئولین، شرکت در همایش ملّی اقوام و حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، با استقبال «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی وارد شهرکرد شد.
غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام شهر بروجن، بازدید از مراکز آموزشی توانبخشی سالمندان، نظارت میدانی بر تعاونی مسکن کارگران، مجموعه ورزشی کارگران و بازدید از شرکت ظریف‌مصور در شهرستان بروجن از جمله برنامه‌های دومین روز سفر مرتضوی به استان چهارمحال و بختیاری بود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lonzm1