امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعالی جایگاه زنان و خانواده است

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد این وزارتخانه را کمک به سیاست‌گذاری، تصمیم‌سازی، راهبری، نظارت بر برنامه‌ها، فعالیت‌ها و قوانین با رویکرد تعالی زنان و خانواده دانست.
به گزارش فراسو، چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه در استان قم با حضور «نرجس بختیارخلج» مشاور وزیر تعاون، مدیران و مشاورین امور بانوان دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

وی در این نشست اظهار امیدواری کرد: مسئولین، مسائل مرتبط با خانواده و بانوان را به بهترین شکل شناسایی و رفع کنند.

بختیارخلج با تأکید بر این‌که زنان هم در عرصه خانواده در مقام مادری و همسری تلاش می‌کنند و هم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین‌ هستند، اظهار کرد: به برکت نگاه عالمانه مقام معظم رهبری، ایران ارائه‌کننده مفهوم و الگوی سوم زن(زن مسلمان) در جهان است. الگو و مفهومی که توانسته همه بازی‌های استکبار و شیاطین زورگو را به‌هم بریزد و شرارت‌های برنامه‌ریزی شده آن‌ها را برای زنان جامعه ما نقش‌برآب کند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: نظام خانواده، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و تعلیم و تربیت حوزه‌ای است که همه ما مسئولین وظیفه داریم حول آن فکر کنیم، وقت بگذاریم و به دنبال تعالی و تکامل انسان‌ها در خانواده‌ها و جامعه باشیم.

بختیارخلج تصریح کرد: با توجه به این‌که دولت، دولت تحول‌گرای مردمی است، بررسی قوانین اجرا نشده و یا معطل و ناقص اجرا شده خصوصاً مرتبط با حوزه زنان و خانواده و یا قوانین بدون خروجی مطلوب، مهم است و باید نگاه به این حوزه تحولی و با هدف تعالی انسان‌ها و جامعه مدنظر باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ErDcXx