امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر استاندار بوشهر از رویکرد تعاملی بانک مسکن

استاندار بوشهر در نشست با مدیر شعب بانک مسکن استان از رویکرد مثبت و تعاملی این بانک تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، در این جلسه، مرتضی دهداری زاده مدیرشعب بانک مسکن استان بوشهر با ارایه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن گفت:همواره در تلاش بوده‌ایم تا موجبات رونق بازار مسکن و خانه دار شدن مردم را فراهم کنیم و پرداخت تسهیلات برای احداث در طرح نهضت ملی مسکن، در همین راستا بوده است.

وی عنوان داشت: تاکنون بانک مسکن در استان بوشهر در تامین مالی طرح های دولتی نهضت ملی مسکن برای ۴۱۹۳ واحد، خودمالکین برای ۴۳۹ واحد و در بافت های فرسوده برای ۲۱۹ واحد با مبلغی بالغ بر ۱۵۴۷۶ میلیارد ریال مشارکت کرده است .

دهداری زاده افزود: با توجه به ابلاغ تسهیلات متمم جدید و شرایط ویژه آن، خواستار همراهی و دستورات مقام اول استان به پتروشیمی‌ها، شرکت‌ها و ادارات برای انتقال بخشی از منابع خود به بانک مسکن هستیم.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با تشکر از عملکرد درخشان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی ابراز امیدواری کرد که با توجه به گشایش های خوبی که در حوزه مسکن رخ داده در آینده نزدیک با کمک تمامی دستگاه‌های مربوطه، شاهد حرکت جهشی استان در بحث نهضت ملی مسکن باشیم.

در پایان، استاندار بوشهر دستور حداکثر همکاری استانداری را با بانک مسکن در جهت خواسته‌های به‌حق این بانک صادر کرد.

این نشست با حضور محمدهادی رستمیان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مهدی عالی حسینی معاون مدیریت و امید باغبان نژاد رییس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت بوشهر در ساختمان استانداری بوشهر برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qIW8fQ