امروز دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از شعب استان های مرکزی و قم

مدیرعامل بیمه معلم در دو سفر جداگانه از شعب این شرکت در شهر اراک و قم بازدید کرد.

بازدید از شعبه اراک

به گزارش فراسو، خبر اول به نقل از روابط عمومی بیمه معلم حاکی است که مفید امینی در دیدار با کارکنان شعبه اراک، ضمن تشکر از زحمات همکاران خود، بر تلاش در زمینه احصای مشکلات موجود و هموار ساختن مسیر برای پیشبرد امور شرکت تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، امینی به‌اتفاق معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار شرکت در ادامه حضور خود در شعبه اراک، با نمایندگان بیمه معلم در استان مرکزی دیدار کرد و پس از شنیدن مسائل و دغدغه‌های مطرح‌شده، گفت: با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌های لازم و ارائه راهکارهای صحیح، سعی خواهیم کرد موانع و مشکلات موجود را در راه رشد و توسعه شرکت رفع کنیم.

گفتنی است در پایان این نشست، از نمایندگان برتر در سال گذشته و همچنین نماینده برتر در سه ماهه اول سال جاری، با اهدای لوح و جوایز قدردانی شد.

شایان ذکر است در این سفر، مفید امینی، در دیدار با بیمه‌گذاران بزرگ استان مرکزی، توسعه تعاملات بیمه‌ای و ارائه خدمات باکیفیت به بیمه‌شدگان را سیاست اصلی تصمیم‌سازان شرکت بیمه معلم دانست و بر ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تأکید کرد.

بازدید از شعبه شهر مقدس قم

خبر دیگری به نقل از روابط عمومی بیمه معلم حاکی است که مدیرعامل این شرکت به اتفاق معاونان فنی و برنامه‌ریزی و توسعه بازار، از شعبه شهر مقدس قم بازدید کرد.

مدیرعامل بیمه معلم از شعبه قم بازدید کرد

بنابر این گزارش،  مفید امینی با حضور در جمع کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه معلم در قم، در جریان روند خدمات‌رسانی به مشتریان و عملکرد آنان قرار گرفت.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم ضمن تشکر از زحمات همکاران و نمایندگان، به تشریح سیاست‌های شرکت و تمرکز بر برنامه‌ریزی و تحقق اهداف الویت‌دار پرداخت و همچنین به انجام بسترسازی برای رشد و توسعه شرکت تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، جابر توان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم نیز در خصوص ارتقای کلیه سیستم‌های الکترونیکی، مکاتباتی، عملیاتی و اجرایی نمایندگان، مسائلی را مطرح و عنوان کرد تا پایان شهریور، تغییرات چشم‎گیری در خصوص بهبود عملکرد و اقدامات سیستمی نمایندگان صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است مفید امینی و هیأت همراه، در ادامه سفر یک روزه به قم، در جلساتی با بیمه‌گذاران بزرگ این استان، با توضیح اقدامات انجام‌شده در جهت افزایش رضایتمندی بیمه‌گذران و بیمه‌شدگان، بر افزایش کیفیت خدمات به آنان تأکید کرد.

همچنین امینی به منظور قدردانی از زحمات و همکاری‌های دادستانی استان قم، با حجت‌الاسلام مصطفی قاسم‌زاد مؤمن معاون دادستانی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/82hk7l