امروز پنج شنبه، ۷ تیر ۱۴۰۳

انتصاب سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

طی حکمی از سوی عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، محمد رضا سرائیان به عنوان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان، معرفی شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی حکمی از سوی عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و با حضور معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید و همچنین معاون هماهنگ کننده امور شرکت های صنایع شیر ایران، محمد رضا سرائیان به عنوان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان، معرفی شد.
محمد علی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران در نشست مدیران و کارشناسان پگاه همدان گفت: توسعه محصولات جدید و افزایش کیفیت محصولات، از مهمترین عوامل پیشرفت این مجموعه بوده با اشاره به فعالیت های مثبت صورت گرفته، خواستار همدلی و تلاش جمعی همکاران پگاه همدان در راستای اهداف شرکت صنایع شیر ایران پگاه شد.
در ادامه حسن زنوزی معاون هماهنگی امور شرکت‌ها نیز تصریح کرد: استان همدان مهد مفاخر و مشاهیر کشور است و این شرکت توانایی این امر را دارد که با همدلی و همراهی کارکنان به موفقیت‌های در خور این استان و مجموعه صنایع شیر ایران، دست یابد.
محمد رضا سرائیان سرپرست شرکت پگاه همدان نیز با اشاره به برنامه ها و ظرفیت های اشاره شده در شرکت، افزود: تولید محصول با کیفیت و افزایش دریافت شیرخام و در نهایت رضایتمندی مشتریان موجب توسعه فروش خواهد شد. وی در ادامه خواستار روند توسعه فروش و افزایش سهم بازار در منطقه شد.
 جعفر خلیلی مدیرعامل اسبق پگاه همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های شرکت در حوزه‌های تولید، فنی و بهره‌برداری از خطوط پنیر سطل و حلب و سرمایه گذاری در خطوط دستگاههای جدید دوغ و همچنین ظرفیت‌های پگاه همدان ارائه کرد. در ادامه این مراسم مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان و جمعی از مدیران و کارشناسان بازارگستر شعبه همدان از زحمات جعفر خلیلی در دوره تصدی این مسئولیت، تقدیر به عمل آوردند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/iHKOxX