امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

ارتقای خدمات پستی لازمه رضایت مشتریان

محمودلیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پست مازندران بر ارتقای خدمات پستی در راستای افزایش رضایت مشتریان تاکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛  لیائی طی سفر به استان مازندران از واحدهای ستادی و اجرایی این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در جمع موزعین پست مازندران ضمن بررسی فرایندهای اجرایی خدمات پستی در این حوزه بر ارتقای کیفیت و افزایش سرعت توزیع مرسولات با توجه به SLA سرویس های پستی  در راستای جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
لیائی با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما ارتقای سطح معیشت همکاران در شبکه پستی است است گفت: با توجه به اینکه شرکت پست یک بنگاه اقتصادی است که به صورت هزینه و درآمد اداره می شود از این رو افزایش سطح معیشت رابطه مستقیم با افزایش ترافیک و درآمد شبکه دارد.
وی افزود: «پس با تلاش و پشتکار تمامی کارکنان در جذب ترافیک و افزایش در آمد می توان شاهد ارتقای سطح معیشتی همکاران بود.
بازدید از ادارات پست شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل و مرکز تجزیه و مبادلات پست استان به همراه محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران؛ از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به مازندران بود.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5ZiYdY