امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

بختیاری تأکید کرد؛ مهارت‌آموزان در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بر ظرفیت بی‌نظیر مهارت‌‌آموزی در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: مهارت‌آموزان در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال کمیته امداد هستند.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدمرتضی بختیاری» در آیین امضای تفاهم‌نامه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: بر اساس مأموریتی که مقام معظم رهبری در مرداد ۱۳۹۸ به کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) محول کردند،  توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت تکریم، مسئولیت ماست و این توانمندسازی الزاماتی دارد و زیر‌ساخت‌هایی می‌خواهد که مهم‌ترین آن مهارت‌آموزی است.
وی با بیان این‌که در کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) بالغ بر ۸۳۳ هزار نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش هستند، تأکید کرد: ظرفیتی که در تابستان برای مهارت‌آموزی وجود دارد در طول سال تحصیلی موجود نیست.
بختیاری خاطرنشان ساخت: طبق گفته رئیس‌جمهور در نشست شورای عالی اشتغال، محور اصلی اجرای طرح تابستانه مهارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور به تبع آن است.
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) با تشکر از تمامی نهادهایی که در این طرح فعالیت دارند، افزود: ما برای پرداخت تسهیلات اشتغال به افرادی که مهارت و گواهی مهارت‌آموزی داشته باشند، اختیار عمل بیشتری داریم.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/oJb4fQ