امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

پرتفوهای جدید بیمه سینا دستاورد دوره جدید مدیریت

پرتفوهای جدید بیمه سینا تغییرات اساسی را در ساختار آن رقم خواهد زد اما باید دید این دستاوردها وضعیت مالی بیمه سینا را دستخوش چه تحولاتی می کند؟

به گزارش فراسو، نتایج تحولات مدیریتی و بازنگری در زیرساختهای اجرایی بیمه سینا باعث شد تا طی چندوقت گذشته صدای متفاوتی از این شرکت بیمه ای شنیده شود. تغییرات قابل توجه در شاخص های مالی این شرکت و حرکت از زیان به سمت سوددهی بخشی از مسیر پیش روی بیمه سینا بود و در گام بعدی که مهمترین اقدام مدیریتی این شرکت محسوب می شود تقویت پرتفوی بیمه ای آن مدنظرست.

در حالیکه عبدالله سلطانی از تیرماه سال گذشته سکان هدایت بیمه سینا را در اختیار گرفته در کمتر از یکسال موفق به خلق کارنامه ای قابل قبول در این شرکت بیمه ای شده به طوریکه باید اذعان کرد با این دستاورد تاریخ بیمه سینا به قبل و بعد از حضور سلطانی تعریف می شود.

بدون شک یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتهای بیمه ای تقویت و بهبود پرتفو با پرهیز از نرخ شکنی و عدم پذیرش سبدهای بیمه ای زیان ده است که نقش بسزایی در ترمیم و تعدیل ساختار مالی دارد. جدا از اینکه سرمایه گذاری شرکتهای بیمه ای می تواند در سودآوری نقش آفرین باشد اما مهمترین رکن موفقیت شرکتهای بیمه ای در عملیات بیمه گری دیده می شود.

وضعیت مالی بیمه سینا به سمت بهتر شدن

بیمه سینا از جمله شرکتهایی است که در چند وقت اخیر موفق به جذب پرتفوهای ارزشمندی شده که قطعا با توجه به اثرات آتی می تواند زمینه ساز اتفاقات بهتری در گزارشات مالی این شرکت باشد. هرچند که جزئیات پرتفوهای جدید بیمه سینا طی چند وقت گذشته هنوز منتشر نشده اما می توان امیدوار بود که پرتفوهای جدید بیمه سینا پتانسیل قابل توجهی در شاخص های تعیین کننده صنعت بیمه داشته باشد و قطعا نسخه جدید بیمه سینا رقیب سرسختی برای سایر شرکتهای همگروه در سال جاری خواهد بود.

وضعیت مالی بیمه سینا که تابعی از سیاستهای مدیریتی این شرکت است با توجه به ظرفیت قراردادهای جدید با شرایط متفاوتی گزارش خواهد شد. توجه به این نکته ضروری می نماید که آخرین گزارشات مالی بیمه سینا بدون در نظر گرفتن اثرگذاری پرتفوهای جدید بوده که همانطور که قابل مشاهده است تفاوت چشمگیری با سنوات گذشته دارد حال با الحاق این پرتفوها گزارشات مالی مربوط به فصول جدید برای سال جاری امیدواریها را در خصوص بیمه سینا افزایش خواهد داد.

پرتفوهای جدید بیمه سینا ظرفیتی قابل توجه

اردیبهشت ماه امسال  بیمه نامه های درمان گروهی، عمر و حوادث کارکنان کمیته امداد به مدت یکسال به بیمه سینا رسید. گفتنی است کمیته امداد امام خمینی (ره)حدود  ۳۰ هزار کارمند دارد که جذب این پرتفو نتایج ارزشمندی را برای بیمه سینا رقم می زند.

جذب دو پرتفوی بیمه درمانی و بیمه تکمیلی کارکنان آستان قدس رضوی به همراه برخی از شرکتهای زیرمجموعه آن که حدود ۶۰ هزار نفر را شامل می شود از دیگر اقدامات مدیران بیمه سینا برای حضوری قوی در صنعت بیمه بود که پیش بینی ها در خصوص آینده این شرکت بیمه ای را متمایز از دوره های قبل می کند.

گفتنی است بیمه سینا پیش تر رائران امام رضا(ع) را تحت پوشش خدمات بیمه ای خود قرار داد و به این ترتیب هر زائری که وارد مشهدالرضا می شود می تواند از خدمات بیمه سینا استفاده نماید./رصد روز

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/szmZSy