امروز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پخش ویژه برنامه زنده بیمه ایران با موضوع امور نمایندگان در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی

  ویژه برنامه زنده بیمه ایران  با موضوع امور نمایندگان و چالش های پیش رو در سومین روز از نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از محل استودیوی بیمه ایران در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران در کانال رسمی بیمه ایران در آپارات پخش شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در سومین روز از پخش مستقیم این ویژه برنامه ها که توسط همکاران در تیم تولید برنامه های زنده بیمه ایران تهیه و تدارک می شود، آقایان عبد الصمد خدامی معاون حقوقی و امور هماهنگی استانها، شعب و نمایندگی ها، محمد رضا بحیرایی مدیرکل امور نمایندگان و احمد صالحی پارسا معاون اداره کل امور نمایندگان به ارائه توضیحاتی در باره حوزه حقوقی، چالش های پیشروی نمایندگان و آخرین دستاوردهای خدمات الکترونیک بیمه ایران پرداختند.

بنا بر این گزارش، در روزهای پیشین، مدیر کل بیمه های اتومبیل و رییس اداره نظارت بر صدور بیمه های بدنه، مدیر کل بیمه های اشخاص، یک کارشناس فنی و یک نماینده شبکه فروش بیمه ایران با ارائه توضیحاتی در باره حوزه فعالیت خویش، در پخش ویژه برنامه زنده بیمه ایران حضور یافتند.

ویژه برنامه های بیمه ایران در کانال رسمی بیمه ایران در آپارات به نشانی زیر قابل مشاهده است:

 www.aparat.com/iraninsurance.ir          

این گزارش حاکیست، چهارمین و آخرین روز نمایشگاه بین المللی صنعت مالی عصر جمعه ۱۹ خرداد، با حضور مدیران ارشد بیمه ایران در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران خاتمه می یابد. روابط عمومی بیمه ایران ضمن دعوت از همکاران محترم و خانواده های گرامی شان برای بازدید از نمایشگاه، مقدم تمامی بازدید کنندگان را گرامی می دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VMIdt9