امروز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان؛ بیمه قراردادی دو طرفه و کاری بسیار ارزشمنداست

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه ایشان گفت؛ بیمه یک قرارداد است که بین دو طرف منعقد می شود و چون هردو طرف رضایت دارند کار بسیار ارزشمندی است.

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان این مطلب، گفت : بیمه راننده ها و کارگرها یکی از بهترین کارهایی است که در کشور انجام می شود چراکه در قبال دریافت حق بیمه دریافتی خدمت خوبی به مردم انجام می شود و قطعا کار ثوابی است.

آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری از سخنان خودبا انتقاد از در آمد زایی برخی از بخش ها که در ازای دریافت پول از مردم، خدمات قابل توجهی را ارائه نمی کنند، این کار رادر آمد زالویی دانست و اضافه کرد این نوع از فعالیت های مانند قمار بازی است چرا که در جریان آن از یکی پول گرفته می شود و خدمات یا کالایی در قبال آن مبادله نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با توصیه به اینکه علاوه بر ارائه خدمات بیمه ای سعی کنید که در کارهای عمرانی و خدماتی مانند راه سازی و بیمارستان سازی و … نیز مشارکت داشته باشبد گفت: در همه معاملات باید نوع و میزان خدمات و کالاها و … مشخص شود تا شبهه ای در آن بوجود نیاید.
ایشان از توجه بیمه مرکزی به مسائل فقهی در تصمیمات و تدوین مقررات بیمه مرکزی تشکر کرد و گفت در همه کارها باید رضایت مردم و رضایت خدا را در اولویت قرار دهید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/083cdq