امروز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی سرپرستان مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان های اردبیل، مازندران و چهارمحال و بختیاری

با برگزاری آئین های جداگانه ای سرپرستان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان های اردبیل، مازندران و چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات مدیریت شعب پیشین این استانها قدردانی شد.

 

به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران،  مراسم معارفه و تودیع «امیر فرجی‌آذر» سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل و «عقیل وکیلی» مدیر شعب سابق این استان، باحضور جمعی از مدیران بانک برگزار شد.

بنابر این گزارش، با حکم دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک و با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها و «حمیدرضا محب‌علی» رئیس حوزه مدیریت و مشاور مدیرعامل بانک مراسم معارفه «امیر فرجی‌آذر» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک، اظهارداشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوان‌گرایی و تحول در مدیریت بانک نهادینه شده و توسعه همه جانبه بانک در دستور کار دکتر شمسی نژاد، مدیرعامل جوان بانک و اعضای هیأت مدیره قرار دارد.
«امامی» همچنین به افزایش تعداد مشتریان بانک اشاره‌ کرد و از رونمایی ابزارهای مالی و سامانه جدید بانک با عنوان کیوبانک در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کیوبانک منجر به کاهش حجم کار شعب و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان بانک در استفاده از خدمات بانک خواهد شد.
سال گذشته ۱۲۰۰ سازمان جذب طرح مهریار شدند
وی از طرح مهریار نیز به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه خدمات بانک در بین سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی یاد کرد و هدف بانک را توسعه این طرح در بین بیش از ۵۰۰۰ بنگاه اقتصادی در سال جاری عنوان کرد و گفت: در سال گذشته توانستیم بیش از ۱۲۰۰ سازمان را در طرح مهریار جذب کنیم.
رئیس هیأت مدیره بانک همچنین سفرکارت را که از طرح‌های جدید بانک است و می‌تواند در جذب منابع بیشتر به بانک کمک کند ، معرفی‌کرد و اظهار داشت: هدف اصلی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک، افزایش سهم بانک از نقدینگی جامعه است تا قدرت ارائه وام‌های قرض‌الحسنه به آحاد مردم توسط این بانک افزایش یابد.
«امامی» در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات «عقیل وکیلی»مدیر شعب سابق بانک، «امیر فرجی‌آذر» را به سمت سرپرست مدیریت شعب جدید استان معرفی کرد.
در ادامه مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها، اظهار داشت: همت همه همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان منجر به بازخورد مطلوب از عملکرد بانک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اذهان عمومی شده است.
همچنین «عقیل وکیلی» گزارشی از عملکرد هفت ساله دوران حضور خود در سمت مدیریت شعب استان ارائه کرد. وی از دوران حضورش در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با عنوان «عاقبت به خیر بودن» یاد کرد و گفت: خدا را شاکرم که در این مدت در مکان مقدسی خدمت می‌کردم و توفیق حل بخشی از مشکلات مردم نصیب من شد.
در پایان مراسم از خدمات وی در مدت حضورش در بانک تقدیر شد؛ همچنین حکم انتصاب «امیر فرجی‌آذر» به سمت سرپرست مدیریت شعب استان اردبیل ابلاغ شد.

«وحید مرادنژاد» سرپرست مدیریت شعب استان مازندران شد

خبر دیگری به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حاکی است که مراسم معارفه و تودیع «وحید مرادنژاد» سرپرست مدیریت شعب استان مازندران و «اسحق طاهری‌خنکدار» مدیر سابق شعب استان، با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک و جمعی از مدیران بانک برگزار شد.

بنابر این گزارش، «عیسی امامی» در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های عالی استان به‌ویژه در بخش کشاورزی و گردشگری اظهار امیدواری کرد: عبور تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۴ میلیون نفر افتخار بزرگی است و انتظار می‌رود در پایان سال این رقم به عدد قابل توجهی افزایش یابد.
در ادامه این مراسم دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و شاخص‌های موجود انتظار می‌رود با همت و تلاش مضاعف همکاران، سهم نقدینگی بانک در استان افزایش قابل توجهی داشته باشد.
وی ضمن تشکر از زحمات «اسحق طاهری خنکدار» مدیر شعب سابق بانک در استان مازندران، افزود: مدیریت شعب استان مازندران از استان‌های برتر کشور در اکثر شاخص‌های عملکردی بوده است.
«اسحق طاهری خنکدار» مدیر شعب سابق بانک نیز به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و افزود: رمز موفقیت در تحقق اهداف عالی، همدلی و تلاش کارکنان بوده است.
در پایان مراسم حکم «وحید مرادنژاد» در سمت سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران اعطا شد. وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان اظهار امیدواری کرد با همکاری همه همکاران روند رو به رشد استان برای رسیدن به اهداف عالی بانک با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

«فرزاد قلمکاریان‌نژاد» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری شد

و خبر آخر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اینکه مراسم معارفه و تودیع «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری و «علی توکلی» مدیر سابق شعب استان، با حضور دکتر «محمدرضا محمود‌پناه» نائب رئیس هیأت مدیره برگزار شد.

بنابر این گزارش در این مراسم دکتر «محمدرضا محمود‌پناه» نائب رئیس هیأت مدیره بانک ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله «علی توکلی» موفقیت‌های کسب شده توسط مدیریت شعب استان را ناشی از علاقه‌مندی کارکنان به کار و سنت الهی قرض‌الحسنه دانست.
در ادامه «حسن تلیکانی» مشاور عالی مدیرعامل افزایش ۳۰۰ درصدی سهم درصد بانک از منابع استان را نتیجه مدیریت صحیح و همدلی همکاران دانست و افزود: عملکرد کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری افق جدیدی پیش روی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرار داده است.
دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌های بانک نیز ضمن ابلاغ پیام دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، از زحمات «علی توکلی» مدیر شعب سابق استان قدردانی کرد و به «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» سرپرست مدیریت شعب استان تبریک گفت. وی موفقیت‌های کسب شده را از برکات سنت قرض‌الحسنه در پرتو خدامحوری، تلاش جمعی و عاقبت‌نگری دانست.
همچنین «مصطفی عبدلی» رئیس اداره کل سازمان بودجه و برنامه‌ریزی نیز در این جلسه، ضمن اشاره به عملکرد مطلوب استان در شاخص‌های عملکردی بر گسترش خدمات الکترونیک تأکید کرد.
در ادامه «علی توکلی» مدیر سابق شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد سال‌های اخیر، بیان کرد: کسب رتبه چهارم در بین بانک‌های استان از لحاظ مانده منابع نتیجه همدلی و تلاش همه کارکنان بانک در استان بوده است.
در پایان مراسم «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشکر از مدیران بانک، گفت: برنامه‌ای ویژه برای نیل به اهداف ابلاغی به استان وجود دارد.
گفتنی‌ است «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» تا پیش از این به عنوان معاون شعب استان چهارمحال و بختیاری مشغول به فعالیت بوده است. همچنین در این مراسم آیین معارفه «وحید محمدی» معاون جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NHr6Is