امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

عسگریان: شبکه ملّی اعتبار نقطه عطفی در خدمات حمایتی دولت است

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای شبکه ملّی اعتبار را می‌توان نقطه عطفی در ارائه خدمات حمایتی دولت عنوان کرد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا عسگریان» در نشست هم‌اندیشی با استانداران سراسر کشور با ارائه گزارشی به بیان ظرفیت‌ها و چشم‌انداز پیش‌روی شبکه ملّی اعتبار پرداخت.

وی با بیان این‌که کالابرگ الکترونیکی یکی از پروژه‌های شبکه ملّی اعتبار است، گفت: اساس کالابرگ تمرکز بر خانوارها بوده و کد‌ملّی محور است.

عسگریان افزود: معرفی طرح برای استانداران به‌عنوان رؤسای ستاد استانی کالابرگ الکترونیکی، ایجاد هماهنگی برای فرمانداران و بخشداران برای نظارت بر گسترش طرح، رسانه‌ای‌کردن در سطح تقسیمات کشوری و دعوت از مردم برای مشارکت در طرح از تکالیف وزارت کشور در اجرای این طرح است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یارانه‌ها بر روی سبد کالایی و غذایی متمرکز می‌شود و بر اساس اعتبار یارانه، خانوارهای تحت پوشش می‌توانند از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر طرح افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های اعتباری برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در حال اجراست و خانوارهای مشمول، یک ماه زودتر می‌توانند مبلغ یارانه را از طریق خرید در طرح کالابرگ الکترونیک خرج کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yX7gSb