امروز یکشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳

روابط عمومی ها، کنشگران فعال عرصه مالیات

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها، کنشگران فعال عرصه مالیات هستند، گفت: روابط عمومی های مالیاتی سراسر کشور، کنشگران ارتباطی عرصه مالیات بوده و سهم ویژه ای در موفقیت های سازمان امور مالیاتی کشور دارند.

به گزارش فراسو به نقل از اینتا، مهدی محمدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در همایش ارتباطات و روابط عمومی و در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مالیاتی سراسر کشور با بیان اینکه در گذشته حوزه اقتصاد و ارتباطات از مفاهیم غیرقابل وصل محسوب می شدند، گفت: امروزه نمی توان پیوستگی این دو حوزه را کتمان کرد و یقینا هر تصمیم اقتصادی و انجام هر فکر و ایده ای بدون پیوست ارتباطی محکوم به شکست است.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در سازمان امور مالیاتی کشور نیازمند خلاقیت و همت مضاعف است، اظهارداشت: تمایز ارزشمند کار روابط عمومی در سازمان امور مالیاتی کشور از آنجا مشهود است که به عنوان تنها روابط عمومی حوزه اقتصادی کشور، واژه «فرهنگ سازی» با عبارت «روابط عمومی» در این سازمان همراه شده است.

 رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییر ماهیت فضای ارتباطات و انتقال پیام در دوره جدید، تصریح کرد: ما از رسانه های جمعی به رسانه های فردی با اثر جمعی رسیدیم که این امر حاکی از آن است که روابط عمومی ها به عنوان کنشگران ارتباطی بایستی جایگاه خود را در سازمان تنظیم کرده و به فراخور شرایط موجود سیاست گذاری های مناسبی اتخاذ کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه روابط عمومی سهم بزرگی در موفقیت های سازمان دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم ایده فرهنگ سازی در نظام مالیاتی که سال ها برای آن تلاش شده در مرحله عمل نیز جامه عمل بپوشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/zKjUEp