امروز پنج شنبه، ۷ تیر ۱۴۰۳

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: بیمه سرآمد همه خدمات اقتصادی و اجتماعی است

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران طی سحنانی در جلسه شورای هماهنگی بیمه استان اصفهان، گفت: بیمه سرآمد همه خدمات اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران در این نشست دکتر کریمی با بیان این نکته که تحریم ها باعث شد که دانش و توانمندی داخلی بیمه ای تقویت شود گفت ؛ تا قبل از تحریم ها توانِ اندکی برای تعیین حق بیمه های ریسک های بزرگ در کشور وجود داشت ولی تحریم باعث شد که این دانش و تخصص هم به شکل جدی وارد ادبیات فنی و تخصصی  بیمه ای شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی استان اصفهان،  برگزاری این انتخابات را  سنبل اخلاق و فرهنگ دانست و گفت : وجود این شوراها در استان  بدون صرف هزینه اندک باعث برقراری ارتباط مطلوب اداری و تشکیلاتی بین بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران  با استان ها شده است  .

وی درپایان سخنان خود با اشاره مجدد به انتخابات ِسالم ِبرگزارشده گفت ؛ بیمه خیرِکثیر است و همکاران این حوزه قطعا در آینده از داشتن چنین شغلی گلایه نخواهند داشت.

همچنین در ادامه این جلسه از رهنمودهای مهندس بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، دکترآقادادی مدیرعامل بیمه کوثر، مهندس رضایی مدیرعامل بیمه البرز وآقای شیخ الاسلامی مدیر عامل بیمه میهن بهری گیری شد.

برپایه این گزارش، در این نشست از زحمات و تلاش های آقایان مجتبی آخوندی رئیس پیشین شورای هماهنگی استان، کیومرث رزم گیر رئیس پیشین شورای هماهنگی استان بوشهر و ۲ تن از همکاران بیمه کوثر با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است که این جلسه با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران، برخی از مدیران عامل شرکت های بیمه از جمله بیمه البرز، بیمه کوثر و بیمه میهن و مدیران ارشد صنعت بیمه استان اصفهان در سالن اجتماعات بیمه کوثر برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qKCfoB