به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، در جلسه صمیمانه رئیس کل با شبکه فروش بیمه در استان اصفهان ، برخی از حاضران به نمایندگی از فعالان این حوزه نظرات خود را در حضور رئیس کل، دبیر کل سندیکای بیمه گران و مدیران عامل بیان کردند.
” عدم وجود امکانات رفاهی و تفریحی” ، عدم وجود دپارتمان تخصصی بیمه ای” ، عدم وجود آیین نامه مخصوص ارزیابان خسارت، ” تقاضای ایجاد سیستم برای تولید محصولات جدید ” ” بهره گیری از ظرفیت های هوش مصنوعی برای طراحی خدمات بیمه ” از مهم ترین نظراتی بود که توسط آقای صفایی اعلام شد.
آقای کرباسیان بر محورهایی مانند ” اشاره به توانمندیهای شبکه فروش در عین اجاره نشینی ” ، ” افزایش پرتفوی بیمه عمر ” ، ” توجه به جایگاه شبکه فروش در تصمیم گیری و ” کمک به رضا یتمندی مردم توسط شبکه فروش ” اشاره کرد.
آقای دزفولی نماینده اتاق بازرگانی بر ” هزینه کرد حق بیمه های در استان ” ، ” اعتماد به ارزیابان خسارت استانی برای ریسک های بزرگ” و ” از بین بردن رقابت ناسالم در بین شبکه فروش ” تاکید کرد.
آقای محسنی به محورهایی مانند ” ثبت کد پستی د سامانه جامع انبارها” و ضرورت آموزش به شبکه فروش با موضوع آیین نامه های شورای عای بیمه” اشاره کرد.
” ضرورت تعرفه گذاری در برخی رشتههای بیمه ای ” ، اشاره به عدول برخی از استارتاپهای بیمه ای از قوانین و مقررات بیمه ای ” توسط آقای نیک بخت عنوان شد و آقای بُرندگی بر موضوعاتی مانند کاهش ۲۵ درصدی مالیات بر کارمزد نمایندگان” و رقابت مکارانه استادتاپ ها با شبکه فروش ” تاکید کرد.
در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی با سعه صدر در خصوص این ابهامات توضیح داد.