مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی در سال جاری به منظور تسهیل خدمات رسانی به مشتریان، طرح های جدید در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی و اجرایی می کند.
به گزارش فراسو، فرشید فرخ نژاد مدیر عامل بانک کشاورزی در پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی تصریح کرد: همزمان با سالگرد ۹۰ سالگی بانک کشاورزی از طرحهای جدید در حوزه خدمات الکترونیکی به منظور تسهیل خدمات رسانی به مشتریان رونمایی و اجرایی شد.
وی افزود: امروز ۱۸ خرداد با رونمایی از اپلیکیشن جدید بانک کشاورزی به نام “اپلیکیشن باران” از این پس مشتریان میتوانند به صورت خدمات غیر حضوری از این اپلیکیشن استفاده کنند و خدمات این اپلیکیشن به مراتب به روز رسانی میشود و خدمات جدیدی به آن اضافه میشود.
فرخ نژاد افزود: در سال گذشته بیش از بک میلیون فقره تسهیلات پرداخت کردیم که بالای ۷۰۰ هزارتا از این فقرهها تسهیلات خرد بوده است یکی از اهداف ما این بوده است که کشاورزان، تولید کنندگان و روستاییان که در مرحله اول تسهیلات خرد میگیرند بتوانند به راحتی از خدمات و اعتبارات بانک استفاده کنند.
او تصریح داشت: طبیعتا ما به سمتی حرکت میکنیم که در چارچوب وضعیت منابع و مصارف بانک و متناسب با امکاناتی که دارد و اعتباراتی که در جامعه تخصیص میدهیم خصوصا جامعه هدف مورد نظر کشاورزان و تولیدکنندگان هستند.
به گفته مدیرعامل بانک کشاورزی ایران؛ مدیران در این بانک تلاش میکنند که در مرحله اول با هدفگذاریهای جدید از سوی بانک کشاورزی، گیرندگان تسهیلات خرد و در مراحل بعدی همه مشتریان بانک میتوانند در کمترین زمان ممکن همه اسناد و مدارک خود را در خدمات دیجیتال بارگذاری کنند و از تسهیلات و اعتبارات بانک استفاده کنند.