امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

مجمع خیرین اورژانس کشور تشکیل شد

نشست مجمع عمومی خیرین اورژانس کشور شامگاه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ با استقبال پرشور خیرین و نیکوکاران و نمایندگان سمن‌های برتر کشور برگزار شد.

به گزارش فراسو، در این همایش  دکتر جعفر میعادفر، رییس اورژانس کشور، دکتر قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهندس جواد حیدری‌پور، مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محسن ولیئی، معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور، رییس و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور، اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران و تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون حضور داشتند.

بر پایه همین گزارش، در این نشست که به میزبانی سازمان اورژانس کشور برگزار شد و محمدرضا کارگری، پیشکسوت خیرین و قائم‌مقام مجمع خیرین کشور مدیریت و اجرای مراسم را برعهده داشت بر اهمیت امدادرسانی خیرین به مرکز فوریت‌های پزشکی کشور تاکید و هسته اولیه شکل‌گیری مجمع خیرین اورژانس کشور مشخص شد و مقرر گردید به فاصله چند روز دیگر هیات مدیره این تشکل مردم‌نهاد تشکیل و کار خود را آعاز کند. ‫

‬مهمترین رویداد این گردهم‌آیی بزرگ، اخذ مجوز فعالیت موقت مجمع خیرین اورژانس کشور از بدو تشکیل تا طی شدن مراحل قانونی در وزارت کشور بود که توسط دکتر محسن ولیئی اعلام شد.

وی افزود: اهمیت تشکیل مجمع خیرین اورژانس می‌طلبد که بروکراسی مراحل تشکیل آن را به صفر برسانیم و من همین‌جا اعلام می‌کنم که برای اولین بار در تاریخ تشکیل سمن‌های مردم‌نهاد، وزارت کشور مجوز فعالیت موقت را بلافاصه پس از تشکیل هیات مدیره صادر می‌کند تا اینبار اورژانسی به دردهای اورژانس کشور رسیدگی نماییم و هرچه زودتر این تشکیلات عملیات اجرایی خود را آغاز کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CTCm8E