امروز شنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۳

پاسخگویی مدیرشعب بانک مسکن کرمان به سوالات مردمی

عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان با حضور در مرکز سامانه سامد به سوالات مطرح شده در رابطه با خدمات و تسهیلات این بانک پاسخ داد.

به گزارش فراسو به نقل از هیبنا، عقیل زینلی مدیرشعب استان کرمان در حاشیه این برنامه گفت :سامانه ارتباطی مردم ودولت(سامد) راه ارتباطی بی واسطه مردم و دولت برای بیان درخواستها،گزارشها و پیشنهادهای مردمی است و این سامانه فرصت را برای مسوولان فراهم کرده تا از مسائل ومشکلات مردم آگاه وبرای رفع آنها اقدام کنند.

وی ادامه داد: این امر نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان داشته ودر نهایت رضایتمندی مردم و مشتریان را به همراه دارد .

زینلی افزود: ارائه پیشنهادها و شکایات فرصت مناسبی برای آسیب شناسی و برنامه ریزی در اصلاح امور ایجاد می کند و با اصلاح و برطرف کردن نواقص می توان رضایتمندی مردم را افزایش داد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان تصریح کرد: این سامانه با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات ،ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی ،افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی وسرعت در پاسخگویی راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به تاکید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در خصوص برگزاری برنامه های ارتباط مردمی مستقیم با مسوولان از طریق تلفن ۱۱۱ و طبق هماهنگی دفتر عملکرد وبازرسی وامور حقوقی استانداری کرمان مدیر شعب استان طی ساعات حضور در این مرکز، پاسخگوی سوالات بخش پرداخت تسهیلات نهضت ملی، اشتغالزایی و تسهیلات بخش مسکن و ساختمان بود و با ارائه مشاوره وراهنمایی‌های لازم ، راهکارهای اجرایی مناسب را برای تماس گیرندگان با این سامانه بیان کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/9NlXzL