امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

وزیر تعاون: سازمان بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت هفته بسیج سازندگی، این نهاد را نماد حرکت جهادی و محرومیت‌زدایی در کشور عنوان کرد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن پیام «سیدصولت مرتضوی» بدین شرح است:

تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۷۹ الگویی بی‌بدیل از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه و برگ زرینی از حرکت جهادی و محرومیت‌زدایی در ایران اسلامی است .

امروز نیز بسیج سازندگی با تکیه بر توان و تخصص جوانان برومند جهادی و با ۲۳ سال پشتوانه درخشان خدمتگزاری متعهدانه و با بصیرت، توانسته در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا، گام‌های ارزشمند و پرافتخاری را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و در همراهی کامل با رویکردهای دولت مردمی و به ویژه در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بردارد.

یقیناً حرکت جهادی بدون چشم‌داشت و منّت، متناسب‌ترین نوع حرکت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شبیه‌ترین به حماسه دفاع مقدس است.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی، از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی مخلص و همیشه در صحنه، به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار سراسر کشور که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و فرارسیدن هفته بسیج سازندگی را به محضر این عزیزان تبریک می‌گویم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PSJvfE