امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست مطرح کرد؛ نقش کلیدی مدیران در تحقق اقتصاد دیجیتال

مدیر عامل شرکت ملی پست در همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور بر نقش مهم  و اساسی مدیران شبکه در تحقق اقتصاد دیجیتال تأکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیایی در نخستین روز از همایش سراسری مدیران شبکه پستی کشور؛ بر تقویت جایگاه پست در خدمت رسانی به مردم و کسب و کارها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: «مدیران شبکه پستی نقش مهمی در تحقق ارتقای سطح خدمات هوشمند و افزایش رضایت مشتریان برعهده دارند. »
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست عنوان کرد: «ان شاالله با واقعی سازی تعرفه های پستی در طی روزهای آتی بتوانیم عمده مشکلات و کم و کاستی شرکت ملی پست در ارائه خدمت به هم‌وطنان و تامین رفاه همکاران را جبران کنیم.»

وی از مدیران خواست تا برای کارآمدی هر چه بیشتر شرکت و استفاده بهینه از منابع آن، تمام تلاش خود را بنمایند‌.

هم چنین از اهداف این همایش در آستانه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست در ۸ الی ۱۱ خرداد، هم اندیشی مدیران و انجام هماهنگی لازم با مدیران ستادی و استانی میباشد.

گردهمایی سراسری همزمان با برگزاری دوره آموزشی مدیران شبکه پستی کشور با حضور مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی استانی عصر روز بیستم اردیبهشت‌ در شیراز آغاز به کار کرد و شامگاه پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به فعالیت خود خاتمه می دهد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ULuRhN