امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

خدمات درمانی بیمارستان ۱۵خرداد ورامین برای ایثارگران تسهیل شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: با تفاهمی که با مدیران مجموعه بیمارستان ۱۵خرداد ورامین انجام شد، استفاده از خدمات درمانی این مجموعه برای ایثارگران و دارندگان بیمه تکمیلی دی تسهیل شد.

به گزارش فراسو، آزمان کادری روز پنجشنبه در تداوم دیدارهای هفتگی خود با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان ورامین اظهار داشت: خدمات درمانی و بهداشتی برای ایثارگران و والدین معظم شهدا بسیار ضروری است و با توجه به حساسیت این موضوع، نشست‌هایی را با مدیران بیمارستان ۱۵خرداد ورامین داشتیم که در نهایت منجر به عقد تفاهنامه‌ای جهت تسهیل در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ایثارگران شد.

وی افزود: با توجه به تغییر نیازهای درمانی والدین شهدا و جانبازان سرافراز و شرایط سنی آنان، اهمیت ارائه خدمات درمانی در شهرستان بیش از پیش احساس شد و با مساعدت خوبی که رئیس بیمارستان ۱۵خرداد ورامین و همکارانشان انجام دادند، به زودی ارائه خدمات بهداشت و سلامت به ایثارگران و دارندگان بیمه تکمیلی دی توسط این مجموعه درمانی آغاز می‌شود.
بر اساس این گزارش ایثارگران شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا از این پس می‌توانند با مراجعه به مجموعه بیمارستان ۱۵خرداد ورامین از تمام خدمات قابل ارائه در این بیمارستان به صورت رایگان استفاده کنند.

خدمات درمانی بیمارستان ۱۵خرداد ورامین برای ایثارگران تسهیل شد

بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی آغاز و در تیرماه ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید . از نظر جغرافیایی شهر ورامین در جنوب شرق استان تهران در دشت وسیع حاشیه کویر سیاه کوه واقع شده و جمعیتی بالغ یک میلیون نفر را درخود جای داده است.

مراکز درمانی سرپایی وابسته به بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین شامل پلی کلینیک شبانه روزی شهید آیت اله اشرفی اصفهانی ورامین ، پلی کلینیک شهید آیت اله دستغیب قرچک و پلی کلینیک مرحوم دکتر امانی پاکدشت است.

بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین تنها بیمارستان متعلق به سازمان تامین اجتماعی منطقه جنوب شرق استان تهران می باشد که فاصله این مرکز تا تهران حدود ۳۵ کیلومتر بوده و از نظر تشکیلات سازمانی زیر مجموعه اداره کل درمان استان تهران است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/y9GZjH