امروز دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری همایش «می خواهم زنده بمانم» به همت اموربانوان و خانواده شرکت ملی پست

همزمان با هفته ملی جمعیت همایش و کارگاه آموزشی با عنوان «می خواهم زنده بمانم» به همت اموربانوان و خانواده شرکت ملی پست برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ همزمان با هفته ملی جوانی جمعیت همایش و کارگاه آموزشی  «می خواهم زنده بمانم» توسط اموربانوان و خانواده شرکت ملی پست با مشارکت پست بانک ایران برگزار شد.

شریف زاده عضو قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست در این همایش ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)  و دهه کرامت به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پیرامون افزایش و رشدجمعیت اشاره کرد و گفت: «متاسفانه در سالهای اخیر کم توجهی از سوی مسئولین اجرایی کشور  به این امر موجب شد که روند رشد جمعیت به کندی صورت گیرد.»

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به آثار کاهش جمعیت در کشور بیان کرد: «باید با تشکیل قرارگاه های فرهنگی رشد جمعیت همانند دوران دفاع مقدس و تبیین ماموریت های اجرایی در راستای رشد جمعیت گام های موثر برداریم.»

وی به اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست اشاره کرد و افزود: «این قرارگاه در طول یک سال گذشته با برگزاری چندین همایش و کارگاه آموزشی و  تدوین برنامه ها، تسهیلات و تمهیداتی برای تشویق کارکنان به ازدواج و فرزندآوری پرداخته است.»

شریف زاده ابراز امیدواری کرد که طی سال جاری با برنامه ریزی دقیق تر در این قرارگاه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گام برداریم.

در ادامه حمیدرضا فتاح؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت شرکت ملی پست با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از کارکنان شبکه پستی را بانوان تشکیل داده است گفت: در راستای تحکیم فرهنگ خانواده و رشد جمعیت و فرزندآوری تدابیر ویژه ای برای همکاران به ویژه بانوان همکار در قرارگاه جوانی جمعیت در نظر گرفته ایم.

در ادامه این همایش کارگاه آموزشی با حضور دکتر فرزاد از اساتید دانشگاه و دکتر سوسن ضیایی متخصص و جراح زنان با موضوع «سقط ارادی-بحران جمعیت» برگزار شد.

«همایش می خواهم زنده بمانم» با حضور سعید شریف زاده؛ عضو قرارگاه جوانی جمعیت و حمیدرضا فتاح؛ دبیر ستاد جوانی جمعیت ، مریم سلحشورنژاد؛ مشاور امورزنان و خانواده و جمعی از بانوان شرکت ملی پست و سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن کنفرانس ساختمان شهیددستگیر به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6qZu9D