امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارزیابی نتایج عملکرد پست ایران برای خرید گوشی های هوشمند

با بررسی نهایی فاز اول پروژه خرید گوشی‌های هوشمند برای موزعین توسط اتحادیه جهانی پست. امکان تصویب فاز دوم پروژه مذکور از منابع صندوق کیفیت سرویس پست ایران نزد اتحادیه افزایش می یابد.در صورت تایید نهایی این پروژه؛ پست ایران از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار خود نزد اتحادیه بهره مند خواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ به منظور ارزیابی نتایج اجرای فاز اول پروژه خرید گوشی‌های هوشمند برای موزعین که برای بهبود توزیع مرسولات ثبتی از محل اعتبار ایران نزد صندوق کیفیت سرویس اتحادیه تأمین شده بود و همچنین بررسی تخصیص اعتبار برای پیاده سازی فاز دوم پروژه خرید گوشی های هوشمند، سوباش بارما ارزیاب اتحادیه پستی جهانی، از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه از پست ایران بازدید کرد.
بنا بر این گزارش؛ شرکت ملی پست به منظور بهره‌مندی از اعتبار ذخیره خود نزد صندوق کیفیت سرویس اتحادیه در اسفند ماه سال گذشته، اقدام به معرفی فاز دوم پروژه خرید گوشی‌های هوشمند برای موزعین به ویژه در بخش روستایی و نیز تأمین کسری گوشی برای موزعین در مراکز استان نمود.
طبق روال مقررات صندوق کیفیت سرویس UPU، به دنبال در خواست کشورها برای اجرای پروژه های مشابه، مشاوری از سوی اتحادیه تعیین و به منظور ارزیابی میزان دستیابی مجری پستی به اهداف مشخص شده در پروژه پیشین به کشور متقاضی عزیمت می‌نماید. ارزیابی نتایج حاصل از خرید گوشی های هوشمند موزعین و بهره‌برداری از آن در شرکت ملی پست ایران نیز طبق همین روال با حضور مشاور اتحادیه و نمایندگان مطلع پست ایران صورت گرفت.
بازدید از منطقه پستی شمال تهران و کنترل گوشی‌های هوشمند فعال خریداری شده در پروژه پیشین؛ بازدید از نرم‌افزارهای کاربردی پروژه جهت تبدیل گوشی هوشمند به PDA؛ کنترل فرآیند توزیع مرسولات و همراهی موزعین توسط مشاور UPU و چگونگی کار با گوشی‌های هوشمند در محل نشانی گیرندگان و توزیع مرسوله از جمله برنامه هایی بود که در بازدید و نشست های مشاور اتحادیه جهانی پستی انجام شد .
وی در این بازدید فرآیند بارگذاری (آپلود نمودن) داده‌های توزیع در سامانه داخلی شرکت پست و IPS؛ گمرک مستقر در مرکز تجزیه و مبادلات و فرآیند دستگاه ایکس ری و نحوه قبول امانات پستی در گمرک مرکز تجزیه و مبادلات و عملکرد دستگاه سورتینگ موجود در آن مرکز را جهت جمع بندی نهایی گزارش مورد ارزیابی قرار داد.
سوباش بارما ضمن  ابراز خرسندی از نتایج عملکرد اجرای پروژه در فاز اول و قدردانی از میهمان نوازی پست ایران، گفت: امیدواریم با نتایج حاصله از این ارزیابی، فاز دوم پروژه خرید گوشی‌های هوشمند مورد تأیید نهایی هیئت امنای صندوق کیفیت سرویس UPU قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/N3VVFh