امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت روز کار و کارگر

محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی ضمن قدردانی از قشر زحمتکش کارگر به‌ویژه کارکنان این شرکت فرا رسیدن روز کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ متن پیام وی به این شرح است:

آن عنصر و عاملی کـه ‏همه‌ی فکر و هدف‌ها و برنامه‏‌ها و پیشرفت‌های علم اقتصاد را در مقام ‏عمل تحقق می‏‌بخشد، عبارت از سرپنجه کارگر اسـت. «رهبر معظم انقلاب اسلامی»

بی‌شک کار به عنوان خمیرمایه پیشرفت انسان و منشأ توسعه جوامع از اهمیت انکارناپذیری برخوردار است و به یقین کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند.

روز کار و کارگر، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاشگران بلندهمتی است که همواره با عزم و پشتکار خود، موجبات خوداتکایی، رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم می‌کنند و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.

این روز مجالی است تا از کارگران زحمتکش شبکه پستی کشور که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ‌های این صنعت راهبردی را به گردش در می‌آورند و کار را عبادت می‌دانند و آن را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند، تجلیل و قدردانی کنم. کارگران پرتلاشی که نماد توسعه، تعالی و سازندگی سرزمین پهناورمان هستند.

پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های ملی است که ریشه در توصیه‌های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می‌فرمایند: «درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است».

از همین رو بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن روز کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری؛ به ویژه تلاشگران شبکه پستی کشور صمیمانه تبریک و تهنیت بگویم و از درگاه حضرت حق، سلامتی، بهروزی و سرافرازی شما عزیزان را مسئلت کنم.

دستانتان که آیینه تلاش روزگارند پربرکت، بازوانتان پرتوان؛ ان‌شاءالله

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/jBmrxW