امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

پیام دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به مناسبت روز معلم

سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به همه فعالان صنعت بیمه کشور به ویژه استادان این صنعت به عنوان پیشتازان عرصه علم و دانایی تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

من علمنی حرفا، قد صیرنی عبدا

هرکس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود ساخته است

روز معلم، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی است. و در مکتب روح‌بخش اسلام آموخته‌ایم که تعلیم و تعلم از شئونات الهی است و خداوند سبحان این موهبت عظیم را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی داشته است. این روز با اولوهیت و بندگی خدا همراه است و فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات انسان‌های شریفی باشیم که به عنوان رسولان علم و دانش در مسیر هدایت  جامعه اسلامی، آموزنده راه و رسم خوب زیستن و تفکر و طراوت تربیت توحیدی هستند و با تلألو روشنای صبح صادق دانایی، به ستیز با ظلمت و جهل و تاریکی بر می‌خیزند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به همه همکاران صنعت بیمه کشور، به ویژه اساتید فرهیخته در صنعت بیمه که پیشتازان عرصه علم و دانایی کشورند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون همگان را در جهت اعتلای فرهنگ ناب محمدی و استمرار خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید محمد کریمی- دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/CLMc4N