امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی پست عید سعید فطر را تبریک گفت

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست  با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را را تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات‌ و‌ امور‌ بین‌الملل شرکت ملی پست؛ متن پیام محمود لیایی به شرح زیر است.

رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال ماه عبادت و بندگی و بهار معنویت با قدم‌های مبارک فطر، عید تهذیب نفس به پایان می رسد. امید که فرصت یک ماهه رمضان و لحظات ناب استجابت ما را در مسیر قرب الهی ثابت قدم تر کرده و رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری باشد.

از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت، برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد.

با امید به این که در سایه الطاف پروردگار سلامت و پیروز باشید فرا رسیدن این عید فرخنده و تعمیق پیوند با حضرت دوست را محضر تمام کارکنان شریف و سختکوش شبکه پستی کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، مراتب قدردانی خود را از تلاش های خالصانه شما عزیزان که با وجود سختی کار در این ماه مبارک، متعهدانه به انجام مطلوب خدمت رسانی مشغول بودید، اعلام می نمایم.

از خداوند منان می خواهم در عید رحمت و بخشایش یاریمان کند تا با همدلی در راستای تحکیم پیوندهای وحدت و مودت و پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام در جامعه گام برداریم وشاهد برقراری صلح و عدالت در جهان باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/0F4fty