امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

تهیه ١٣٠ هزار بسته معیشتی برای کارگران با حمایت کارفرمایان

رییس سازمان بسیج کارگری کشور از کمک به ساخت ٩٨٠ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و تهیه ١٣٠ هزار بسته معیشتی برای کارگران با حمایت کارفرمایان خبر داد.

به گزارش فراسو، «حمیدرضا اله بداشتی» روز سه‌شنبه در بازدید از شرکت مگاموتور گروه خودروسازی سایپا، اظهار داشت: هم‌زمان با هفته کارگر از پنجم تا ١١ اردیبهشت ماه برنامه‌های مختلفی از جمله ٢ هزار جلسه تبیینی در حمایت از کارگران برگزار شد.

وی افزود: سازمان بسیج پشتیبان کارگران در کنار وزارت کار، به دنبال حل مشکلات معیشتی، رفاهی، آموزشی و سایر موارد است تا با تسهیل‌گری موانع برداشته شود؛ این سازمان به نیابت از جهادگران اعلام می‌کند که برنامه‌های مختلف برای معیشت کارگران درنظر گرفته است.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به بصیرت کارگران، افزود: دشمن تمام تلاش خود را در فضای فرهنگی و مجازی کرده است تا کارگران را از چرخه تولید و صنعت به سمت اعتراض‌ها بکشاند، اما کارگران نجیب و بصیر با وجود مشکلات معیشتی با عهد و پیمانی که با امام خمینی (ره) بستند، در زیر علم ولایت ثابت قدم ماندند.

وی با تاکید بر اینکه مهارت کارگران و امنیت شغلی جزو مطالبات است، گفت: کمک می‌کنیم، این مسائل محقق شود؛ امروز بسیج به عنوان پشتیبان، ۴۴ سال است که در کنار مردم و بزرگ‌ترین تشکل مردمی و حامی کارگران قرار دارد و برای حقوق کارگران تلاش می‌کند.

اله بداشتی افزود: رهبری بر پشتیبانی و حمایت از کارگران تاکید کردند که در راستای تحقق این امر قدم برمی‌داریم؛ موفقیت‌ها در صنعت هوافضا و موشک برگرفته از الگوی اقتصاد مقاومتی و دوران دفاع مقدس است.

وی با بین اینکه اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیدگی به معیشت کارگران است، گفت: در این امر در کنار این وزارتخانه هستیم.

رییس سازمان بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری سال، برای ما دستور است که امیدواریم با حمایت یکدیگر بتوانیم حال کارگران را خوش کنیم و منویات رهبری محقق شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bqAfzT