امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

افزایش میزهای خدمت ادارات کل امور مالیاتی در سال جدید

با هدف تکریم مودیان، میزهای خدمت ادارات کل امورمالیاتی در سال جدید افزایش می یابند.

به گزارش فراسو به نقل از رسانه مالیاتی ایران، اسلامی، مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران با اعلام این که در راستای تاکیدات رئیس کل محترم سازمان مبنی بر برنامه ریزی ادارات کل جهت تقویت میزهای خدمت مالیاتی در سال جدید گفت: برپایی میز خدمت تاثیر بسزایی در ارتقای تکریم مودیان مالیاتی دارد. رفع مشکلات مالیاتی و درنتیجه افزایش رضایت‏مندی  مودیان از دستاوردهای مهم  این خدمت است.

اسلامی گفت: در اجرای پویش پاسخگویی تحول آفرین و با هدف تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره به چهره با مردم و پاسخگویی به سئوالات مالیاتی و پیگیری مشکلات مودیان، در پایان سال گذشته میز خدمت اداره امور مالیاتی چالوس و اداره امور حسابرسی مالیاتی شهرستان نور برپا شد.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با تاکید بر این که برپایی میز خدمت  تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات مردم دارد، افزود: برنامه‌ریزی منسجم و تقویت حضور میدانی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی در چارچوب رویکرد تکریم ارباب‌رجوع و تسریع امور مودیان برای سال جدید در دستور کار نظام مالیاتی در دوره تحول‌آفرینی قرار گرفته است.

اسلامی اظهار داشت: استقرار میز خدمت، از اقدامات مثبت ترویج فرهنگ مالیاتی است که آگاهی بخشی از قوانین مالیاتی و پیشرفت هرچه بهتر و سریع تر امور را تضمین خواهدکرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران با تاکید بر اهمیت مشاوره و رفع مشکلات مالیاتی مودیان و اطلاع رسانی در خصوص قوانین مالیاتی، گفت: با عنایت به تاکیدات رئیس کل سازمان امور مالیاتی، استمرار برپایی میز خدمت در ادارات امور مالیاتی استان از جمله برنامه های مهم در چارچوب رویکرد تعامل محوری و مردمی مداری است که آگاهی بخشی از قوانین مالیاتی و کمک به رشد تولید و کسب و کار را برای فعالان اقتصادی به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه هر واحد کسب و کار، فرصتی ارزشمند برای رونق تولید و اشتغال است، اظهار داشت: وصول عادلانه و قانون‏مند مالیات توام با رضایت‏مندی صاحبان مشاغل مولفه‌ی خدمت رسانی امور مالیاتی استان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران، پاسخگویی به مطالبات مودیان و تلاش برای حل مشکلات آنان را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در چارچوب قوانین مالیاتی، مزایا و تسهیلات پیش‌‏بینی شده برای فعالان اقتصادی با اهتمام ویژه اعمال می‌‏شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XKQDgV