امروز یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳

ارتقای سطح رفاهی کارکنان از برنامه های اصلی شبکه پستی است

سعید شریف‌زاده، عضو هیئت مدیره ارتقای سطح رفاهی کارکنان را از برنامه های اصلی شبکه پستی دانست.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، صبح دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ سعیدشریف زاده؛ عضو هیئت مدیره ضمن حضور در اداره کل پست استان آذربایجان غربی ازواحدهای ستادی و اجرایی پست استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

شریف زاده با تبریک سال نو از از تلاش های به وقفه کارکنان این استان به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته قدردانی کرد.

این عضو هیئت مدیره در ادامه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور از نگاه ویژه به ارتقای سطح معیشتی و رفاهی کارکنان شبکه پستی درسال جدید خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای سطح رفاهی کارکنان از برنامه های اصلی شبکه پستی است گفت:  «احتساب مدرک تحصیلی، ساماندهی مهمانسراهای شبکه پستی، هماهنگی ها در راستای ارائه تسهیلات کم بهره بامدت زمان بازپرداخت طولانی، پیگیری مشمولیت قانون مشاغل سخت و زیان آور برای کارکنان پست از جمله مواردی است که در این خصوص در حال انجام است.»

شریف زاده با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان خوی، ضمن اظهار همدردی با زلزله زدگان این شهرستان ازاقدامات و پیگیری‌های پست استان تقدیر کرد.
در پایان فتاح زاده مدیرکل پست استان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و چالش های موجود در اداره کل پست این استان پرداخت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wSURqc