امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

تسهیلات “کارنووام بانک تجارت” طرحی برای رفع نیازهای مالی کارکنان

یکی از طرح‌های تسهیلاتی نوین بانک تجارت کارنووام نام دارد که در ماه‌های گذشته معرفی شده است. تسهیلات کارنووام بانک تجارت برای حمایت و کمک به مدیران سازمان‌های کوچک و بزرگ در ارائه خدمات مالی برای کارکنان ایجاد شده است. با این تسهیلات مدیران می‌توانند به راحتی و با شرایطی مناسب وام‌هایی را به پرسنل مربوطه اختصاص دهند تا نیازهای مالی آن‌ها برطرف شود.

به گزارش فراسو، بانک تجارت با هدف ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان و خلق ارزش برای آن‌ها و بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، بسته کارنو را به عنوان یک پاسخ جامع و هوشمندانه برای حل مشکلات مالی کارکنان مشتریان ارائه کرده است. در این بسته، سبدی از تسهیلات و اعتبارات متنوعی قرار دارد که کارکنان می‌توانند با بهره‌مندی از آن‌ها نیازهای مالی خود را رفع کنند. برای استفاده کارنووام بانک‌تجارت کافی است که کارکنان حقوق خود را از این بانک‌ها دریافت کنند و سپس از تمامی مزایای طرح و تسهیلات مربوطه بهره‌مند شوند.

این طرح مخصوص بانک تجارت است

آشنایی بیشتر با کارنووام

یکی از مشکلاتی که شرکت‌ها با آن روبرو هستند، محدودیت منابعی است که در اختیار دارند و به همین دلیل،  پرداخت تسهیلات به کارکنان اغلب مشکل‌ساز می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها به دلیل عدم امکان انتقال حساب اصلی به بانک‌های دیگر یا به دلیل تخفیفات کارمزدی دریافتی از بانک فعلی، الزامات بالادستی و سایر موارد نمی‌توانند از طرح‌های تسهیلاتی بانک‌های دیگر استفاده کنند. این در حالی بوده که تسهیلات کارنووام بانک تجارت برای حل این مشکل به وجود آمده است.

بانک تجارت با ایجاد مزیتی برای شرکت‌ها و تنها با واریز حقوق کارمندان به حساب جاری این بانک سبد کاملی از خدمات بانکی را برای کارکنان ایجاد می‌کند. به این ترتیب، شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات بانک تجارت به راحتی تسهیلات مورد نظر را به کارکنان خود اختصاص دهند و نیازهای مالی آن‌ها را رفع کنند.

خدمت BNPL

یکی از ویژگی‌های برجسته تسهیلات کارنووام بانک تجارت، استفاده از روش BNPL (Buy now pay later) است. با استفاده از این روش، شرکت‌ها می‌توانند به راحتی و بدون درگیر کردن منابع خود، شرایط بهبود مالی و رفاه کارکنان را فراهم کنند و این باعث افزایش حس وفاداری آن‌ها نسبت به شرکت می‌شود.

همچنین این بسته به پرسنل کمک می‌کند تا با دریافت تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز، برنامه‌ریزی مؤثرتری برای سبد دارایی خود داشته باشند. همان ‌طور که گفته شد، برای استفاده از این بسته فقط کافی است که پرسنل حقوق خود را از طریق بانک تجارت دریافت کنند و با استفاده از روش BNPL به راحتی از تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند.

این تسهیلات شرایط مختلفی دارد

شرایط مربوط به دریافت کارنووام

برای استفاده از تسهیلات کارنووام بانک تجارت سازمان‌ها باید حساب حقوقی پرسنل خود را در شعب بانک تجارت در سراسر کشور افتتاح کنند. این حساب برای واریز حقوق ماهانه پرسنل به کار می‌رود. با توجه به میانگین ماهانه این حساب‌ها که قابلیت واریز و برداشت در طول دوره را دارد، سازمان‌ها می‌توانند برای پرسنل خود تسهیلات مالی مختلفی را بگیرند.

برای درخواست تسهیلات کافی است که سازمان‌ها با شعب بانک تجارت تماس بگیرند و پس از تأیید اطلاعات مورد نیاز به صورت آنلاین یا در شعب بانک تجارت درخواست تسهیلات خود را ثبت کنند. پس از بررسی، مبلغ تسهیلات به حساب پرسنل انتقال داده می‌شود.

مهم‌ترین نقاط مثبت کارنووام

تسهیلات کارنووام بانک تجارت دارای مزایای بسیار زیادی است. در واقع، وجود همین مزایا موجب شده است تا بسیاری از شرکت‌ها به سراغ آن بروند. از جمله مهم‌ترین مزایایی که می‌توان در این زمینه به آن‌ها اشاره کرد، عبارت‌اند از:

  • سادگی و راحتی در استفاده: برای استفاده از این تسهیلات تنها باید حساب حقوقی کارکنان شرکت به بانک تجارت منتقل شود که این امر موضوعی بسیار ساده و راحت است.
  • کوتاهی در مدت زمان لازم برای میانگین‌گیری رسوب حساب‌ها: این فرایند بسیار کوتاه است و نهایتاً یک ماه طول می‌کشد.
  • نحوه تعیین بازپرداخت به انتخاب مشتری: یکی از مزایای قابل توجه کارنووام‌های بانک تجارت این است که مدت زمانی که باید به بازپرداخت تسهیلات پرداخت، به انتخاب مشتری برمی‌گردد و شرکت‌ها می‌توانند بر اساس نیاز خود، مدت زمان لازم برای بازپرداخت را انتخاب کنند.
  • شرایط ضمانت آسان: شرایط ضمانت برای کارکنان بسیار آسان بوده و بر اساس تفاهم‌نامه میان بانک و شرکت است که اجرای آن بسیار ساده به نظر می‌رسد.

تسهیلات مربوط به این طرح بسیار گسترده است

وثیقه‌های مورد نیاز

در تفاهم‌نامه‌ای که برای ضمانت بازپرداخت اقساط تسهیلات کارنووام بانک تجارت بین شرکت و بانک منعقد می‌شود، این امر به عهده سازمان یا شرکت مربوطه است که بازپرداخت اقساط را به صورت منظم و به موقع انجام دهد.

در صورتی که شرکت برای بازپرداخت اقساط از تضمین‌های مالی دیگری استفاده کند، بانک می‌تواند گواهی کسر حقوق سازمان یا سفته با ضمانت یک ضامن معتبر مانند همکار پرسنل متقاضی یا کاسب دارای پروانه کسب را در ازای تسهیلات دریافت شده اخذ کند. اما به طور کلی، این تضمین‌ها همگی بر عهده شرکت است و بانک تنها به عنوان واسطه اصلی بین شرکت و ضامن‌ها عمل می‌کند.

نحوه ثبت‌نام برای درخواست تسهیلات

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تسهیلات کارنووام بانک تجارت به سایت این بانک به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند. پس از ورود به بخش بانکداری شخصی، گزینه “طرح تسهیلاتی کارنو وام” را کلیک کرده و فرم پیش ثبت‌نام را تکمیل کنید. این فرم حاوی اطلاعاتی در خصوص حوزه فعالیت سازمان مورد نظر و دیگر جزئیات مربوط به درخواست تسهیلات است.

پس از تکمیل فرم پیش ثبت‌نام، کارشناسان بانک در استان محل زندگی‌تان با شما تماس خواهند گرفت تا مشاوره‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند و به شما در انتخاب مناسب‌ترین طرح تسهیلات، مبلغ و مدت زمان بازپرداخت کمک کنند. همچنین شما می‌توانید از طریق شعب بانک تجارت نیز به مشاوره و راهنمایی برای استفاده از این طرح بپردازید.

می‌توانید با کارشناسان بانک تجارت نیز تماس بگیرید

سخن پایانی

با توجه به بررسی طرح تسهیلات کارنو وام می‌توان نتیجه گرفت که این طرح یک فرصت عالی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها است تا برای پرسنل خود تسهیلات مالی دریافت کنند. با توجه به سادگی و راحتی استفاده، قابلیت معرفی کارکنان، مدت زمان کوتاه برای میانگین‌گیری رسوب حساب‌ها و شرایط ضمانت آسان، این طرح یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/3AKZJA