امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

پیام تبریک نوروز ۱۴۰۲ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با صدور پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز باستانی را به کلیه هموطنان به ویژه به اعضای خانواده بزرگ صنعت بیمه تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ                     یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ 

           یَا مُحَوِّلَ‏ الْحَوْلِ‏ وَ الْأَحْوَالِ                    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز باستانی که با پشت سر گذاشتن اعیاد خجسته شعبانیه و در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان، سبزینگی و شکوفه‌های امید و حیات بر پهنه گیتی سفره می‌گستراند و پیوند سفره سحری با سفره هفت سین و دید وبازدیدهای نوروزی با روزه داران میزبان و میهمانان روزه‌دار را رقم می‌زند. تقارن این ایام جشن و شادی با لحظات و دقایق معنوی ایام خودسازی و تهذیب نفس، نوید توفیقی است که خداوند متعال بر ما ارزانی داشته تا دیگر بار به ضیافت الهی نائل شویم و در راه سلوک معنوی به مرور اعمال و کارنامه یک ساله خویش بنشینیم و با تمسک به ذات اقدسش بخواهیم که در زمره مقربین درگاهش قرارمان دهد.

اینک با آغاز سال جدید، صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به این مناسبت تقدیم یکایک عزیزان و به ویژه خانواده معظم و مکرم صنعت بیمه ایران ابراز داشته و بر خود واجب می‌داند از حضور مسئولانه تمامی همکاران طی سال گذشته که زمینه اجرای هرچه بهتر سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی صنعت بیمه و سندیکا در سراسر کشور و موجبات رضایتمندی بیمه‌گذاران عزیز را فراهم آوردند، کمال تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولیعصـر(عج)، برای همگان سالی سرشار از خیر و برکت، سلامت و سعادت، سربلندی و سرور، سروری و سرافرازی آرزومندم.

امید آنکه در سال پیش رو نیز همچنان از اهتمام ارزشمند شما در راه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی و تعالی صنعت بیمه کشور برخوردار بوده تا در راه خدمتگزاری صادقانه به مردم و هم میهنان شریف ایران اسلامی همواره مؤثر واقع شویم. انشاءالله

دکتر سیدمحمد کریمی

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/xQsVj4