امروز یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرعامل بیمه خاورمیانه به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه  در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

حول حالنا الی احسن الحال …

حلول سال نو شمسی و فرارسیدن بهار دل‌انگیز را که نشانه‌ی قدرت پایدار الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد به تمامی شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه پروردگار رحمان و رحیم مسئلت دارم این تقارن مبارک با ماه مهمانی خدا، سالی سرشار از برکت و معنویت را برای همه رقم بزند.

سالی که گذشت ما در شرکت بیمه زندگی خاورمیانه توانستیم فراتر از اهداف تعیین‌شده قدم برداریم و یاری‌رسان مردم عزیزمان در شرایط سخت باشیم. بیمه زندگی خاورمیانه از لحاظ فروش بیمه‌نامه توانست به ارقامی بیش از هدف‌گذاری دست پیدا کند که امیدوارم شایسته اعتماد بیمه‌گذاران محترم باشیم.

همچون سالیان گذشته همکاران سخت‌کوش ما تا ساعات پایانی سال، مشغول صدور بیمه‌نامه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران بودند که جا دارد از همه آن عزیزان که در جای‌جای کشور پهناورمان در حال تلاش هستند تشکر کنم و برایشان آرزوی توفیق روزافزون داشته باشم.

ما همچنان بر این باور هستیم که توسعه بیمه‌های زندگی بهترین راه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است. ما  طی این سال‌ها در شرکت تلاش کردیم، در حوزه زیرساخت، محصول و فرایند کاملاً حرکت رو به جلو داشته باشیم، دائماً خودمان را به‌روز کنیم و حرکت‌های نوآورانه داشته باشیم.

در طول سالیان گذشته ایده‌های مختلفی در حوزه خدمات و محصول از قبیل ایجاد صندوق‌های متنوع مطرح و بررسی شد که به دنبال پیاده‌سازی آن‌ها در سال پیش رو هستیم. به امید گسترش روزافزون ضریب نفوذ بیمه در کشور و بهره‌مندی مردم عزیزمان از این خدمات که آرامش خاطر و امنیت اقتصادی را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

اینجانب بار دیگر فراررسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۲ را حضور یکایک خانواده محترم صنعت بیمه و همچنین خانواده بزرگ بیمه زندگی خاورمیانه اعم از سهامداران ارجمند، بیمه‌گذاران محترم، شبکه فروش تلاشگر و همکاران مسئولیت‎‌پذیر، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

مهدی نوروزی 

مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pCnIvg