امروز پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرواز لامرد-مشهد برقرار شد

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: نخستین پرواز از مبدأ این فرودگاه به مقصد مشهد انجام شد.

به گزارش فراسو؛ سهراب عزیزی پنجشنبه در مراسم آغازبه کار این مسیر پروازی افزود: پس از اجرای موفق پروازهای لامرد به کربلا که در اربعین دو سال گذشته صورت پذیرفت هم اکنون شاهد پرواز لامرد به مشهد هستیم که توسط هواپیمایی کیش ایر صورت می پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد آزاد امام جمعه لامرد نیز در مراسم با اشاره به رخدادهای تاریخی گفت: حضور امام رضا(ع) در ایران باعث شد نیروسازی خوبی برای حرکت جهانی به سوی جهانی اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) اتفاق بیافتد.
آزاد ادامه داد: با وجود دلباختگی زیاد مردم جنوب مسیر رسیدن به مشهد دشوار بود که با این اتفاق خوب امکان سهولت رسیدن به مرقد امام رئوف برای مردم به وجود آمده است. که باید قدرشناس کسانی باشیم که برای این پرواز قدمی برداشته اند.

ابراهیم کرامت فر فرماندار شهرستان لامرد هم گفت: این سفر معنوی را به فال نیک می گیریم که در این اعیاد بزرگ و در آستانه سال جدید انجام شده است. ظرفیت معنوی این سفر بسیار بالاست و نیاز آن به شدت در این منطقه احساس می شد که خدا را شاکریم این پرواز برقرار شد.

وی همچنین گفت: ظرفیت های فرودگاه لامرد روز به روز رو به افزایش است و پرواز های ترانزیتی و مسافری دیگری نیز در آینده اضافه خواهند شد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/t8GfYT