امروز پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش سراسری نمایندگی‌های مجاز شرکت گواه برگزار شد

ظهر امروز و در هتل المپیک تهران، همایش سراسری نمایندگی‌های مجاز شرکت گواه برگزار شد.

به گزارش فراسو، در این مراسم که با حضور نمایندگی‌های شرکت گواه به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد، مدیران ارشد ایران خودرو دیزل، شرکت گواه در کنار نمایندگان این شرکت حضور داشته و در مورد دستاوردهای سال ۱۴۰۱ به صحبت پرداخته و از جدیدترین برنامه‌های این شرکت برای سال آینده نیز پرده برداری شد.

در ابتدای این جلسه پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت گواه در خصوص دستاوردها و عملکرد این شرکت سخنانی را مطرح کرد.

سنندجی در خصوص مهمترین عملکردهای این شرکت عنوان داشت که تا چندی پیش شرکت گواه شرایط بسیار بدی داشته و هیچ کس فکر نمیکرد که بتواند در مدت کوتاهی بر مشکلات فایق آمده و در کنار آن مسیر رو به رشدی را در پی گیرد.

مدیرعامل گواه ضمن اشاره به اهم فعالیت های این شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: ما در جدیدترین طرح این شرکت با بهره‌گیری از سیستم جدید گواه، در قسمت پروفایل مشتریان، آنان را به طور کامل میشناسیم و برای هر یک از آنان یک کارت اعتباری به نام گواه کارت صادر کرده و ضمن احترام به مشتریان در تلاشیم تا بر اساس آن بازاری که سال‌های سال از دست رفته است را برگردانیم. به طور مثال اگر ما بتوانیم از هر مشتری فقط ۵۰ میلیون در مجموعه گواه ضمن ارائه خدمات در شان مشتریان، درآمد زایی کنیم، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

سنندجی تصریح کرد: ما قول دادیم که نمایندگی‌های فعال را در شروع کار که تنها ۵۰ عدد بود به ۸۰ نمایندگی فعال برسانیم، اما تا امروز ۷۵ نمایندگی را راه اندازی کرده و ۵ نمایندگی دیگر را نیز همین امروز آمادگی افتتاح داریم. امروز در اقصی نقاط کشور نمایندگی فعال داشته و بیش از ۱۵ نمایندگی را نیز به زودی راه اندازی خواهیم کرد. اتفاقی بزرگ در سال گذشته که طبق قول و قرار گذاشته شده به آن رسیدیم.

وی ادامه داد: پذیرش مکانیزه در حوزه شرکت‌های گواه راه اندازی شده است. امروز در محدوده تعمیرگاه مرکزی گواه پذیرش به صورت کاملا مکانیزه صورت میپذیرد و از سال ۱۴۰۲ به تمام نمایندگی‌ها تسری خواهد یافت. در این مدل پذیرش همه چیز به طور دقیق صحبت شده و قابل برنامه ریزی است که در نوع خود جالب و جذاب است.

مدیرعامل گواه در ادامه بیان داشت: در حوزه کاربری سازی نیز کارهای زیادی صورت گرفته است. تاکید مدیر ارشد ایران خودرو دیزل این بود که هیچ خودرویی بدون کاربری از خط تولید خارج نشود، موضوع مهمی که سعی کردیم به طور تمام و کمال آنرا به اجرا بگذاریم. با توجه به ذهنیت وجود داشته در خصوص شرکت گواه، باید تلاش میکردیم تا این ذهنت مثل قبل شده و بتوانیم حرکت در مسیر قبل را مجددا از سر بگیریم. ما باید برنامه ریزی کرده و ساختار را ایجاد میکردیم. امروز که اینجا هستیم؛ بیش از ۴۰۰ دستگاه در حوزه کاربری تا الان کار انجام دادیم و امیدواریم تولید خودروهایی که به صورت خاص هست، مثل آتش نشانی را دوباره به مجموعه بازگردانیم و سپس وارد حوزه آمبولانس شویم که موضوعی اساسی در کشور است. هم اکنون ۶ ماه است بر روی این پروژه در حال کار هستیم و با ۲۰۰ دستگاهی که در اختیار ما قرار گرفته است بتوانیم محصولاتی را آماده کنیم که همه از آن بهره گیرند.

یپمان سنندجی افزود: در حوزه آموزش دیگر بخشی است که در گواه به آن به شدت توجه شده و اساس کار گواه بوده است. همیشه امکان آموزشگر و یا جا به جایی نیرو ها از گواه به سایر استانها وجود نداشت؛ به همین دلیل با طرح سیستمی به نام همراه آموزش سعی در اعزام کمک به همه استانها کرده و آموزش در محل استانها صورت گیرد. همچنین امروز بیش از ۱۲۰ تامین کننده در شرکت گواه وجود دارد که تاکنون این چنین موردی در گواه وجود نداشته است و از نقاط قوت و افتخار ما طی سال گذشته است. امید داریم به زودی همایش تامین کننده‌های شرکت گواه را برگزار کنیم.

مدیرعامل گواه گفت: مورد آخر در شرکت گواه بحث امداد جاده ای است. برای اولین بار در سال، امروز بیش از ۱۲۰ خودرو با ۱۳۰ امداد گر به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و حتی شرکت ایساکو از ما خواسته که این نیروهای کار تعمیرات سواری را هم انجام دهد که در نوع خود باعث افتخار ماست.

سنندجی در پایان با جمع آوری مطالب و گزارش شرکت در سال ۱۴۰۱ گفت: شرکت گواه از آن حالت نامناسب امروز به بخشی رسیده است که تماما رو به جلو بوده و حضار اشراف دارند که شرکت گواه تغییرات بسیار زیادی داشته و روز به روز در حال پیشرفت است. امید داریم که حمایت‌های آقای توسلی مهر و سایر عزیزان از سوی ایران خودرو از ما ادامه داشته باشد تا بتوانیم برای این مجموعه افتخار آفرینی کنیم. فعالیت اصلی ما از سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد. ده میلیارد تومن قطعات خارجی خریداری شده، انبارها پر از قطعات است و امیدواریم که با اتفاقات خوب و حمایت های ویژه، در پایان سال ۱۴۰۲ گزارش این باشد که بیش از ۱۰ درصد بازار را در اختیار گرفته ایم. این میزان هم اکنون برابر ۵ درصد است.

بر پایه این گزارش، در ادامه مهندس فرجی به عنوان دبیر انجمن نمایندگان شرکت گواه طی سخنانی ضمن تشکر از آقایان سنندجی و توسلی مهر بابت توجه ویژه به شرکت گواه و مجموعه نمایندگی های این شرکت، گفت: خوشبختانه امروز از حجم مشکلات پیشین ما بسیار کاسته شده است و مهمترین درخواست ما امروز کاه سهم فروش نمایندگی ها است و ما از شما درخواست داریم تا با حل این مشکل بتوانید شرایط مارا بهبود بخشید.

وی افزود: اگر نگاه به نمایندگان به عنوان یک شریکی تجاری باشد؛ بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

پس از سخنان  مهندس فرجی، دکتر توسلی مهر به عنوان مدیرعامل گروه ایران خودرو دیزل نیز در سخنانی عنوان داشت که تا پیش از این کل عملکرد ایران خودرو دیزل زیر سوال بود؛ اما هم اکنون برای جلوگیری از استیضاح وزیر عملکرد مناسب ما مطرح می شود که این برای ما افتخار است.

توسلی مهر افزود: هدف ما انتخاب مسیر درست برای پیشرفت است و خوشحال کردن چندهزار خانواده از مهمترین برنامه های ایران خودرو دیزل است. عدم رسوب خودروها به مدت طولانی مدت در نمایندگی ها به دلیل نبود قطعات موضوع دیگری بود که توسلی مهر به آن اشاره داشت و خواهان حل این مشکل خصوصا در شهرستانها شد.

همچنین عرضه محصولات تمام برقی از سوی ایران خودرو دیزل در آینده ای نزدیک نیز از دیگر اخباری بود که توسلی مهر در این مراسم به آن اشاره داشت..

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XybtGy