امروز شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳

هدف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دستیابی به منابع ۲۰۰هزار میلیارد تومانی است

«عیسی امامی» تأکید کرد: هدف همه شعب، باید دستیابی به منابع ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی باشد و هر شعبه در هر جایگاهی که قرار دارد، باید از همه توان خود برای رسیدن به این هدف استفاده کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک در سفری به استان گیلان، ضمن برگزاری جلسه با کارکنان استان و بازدید از برخی شعب، از پروژه مأمورسرای صومعه‏‌سرا بازدید کرد.
امامی در جلسه با رؤسای دوایر ستادی و شعب استان گیلان بیان کرد: هدف همه شعب، باید دستیابی به منابع ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی باشد و هر شعبه در هر جایگاهی که قرار دارد، باید از همه توان خود برای رسیدن به این هدف استفاده کند.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: اجرای صحیح طرح همیاران مهر، می‏تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه باشد.
وی در ادامه افزود: برنامه عملیاتی بانک بسیار کاربردی بوده و در شبکه بانکی بی‌نظیر است و مقتضی است همه همکاران به طور روزانه جهت برنامه‌ریزی مدون از آن استفاده کنند.
امامی ضمن بازدید از شعب طالقانی، صومعه‌سرا و باجه منطقه آزاد انزلی، از نزدیک عملکرد کارکنان بانک را مورد ارزیابی قرار داد. در این بازدید‏ها، بر تسلط همکاران نسبت به برنامه عملیاتی و داشتن اطلاعات در خصوص سایر بانک‏ها و شاخص‏‌های اقتصادی منطقه به عنوان بخشی از وظایف همکاران تأکید شد.
شایان ذکر است رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران از روند اجرایی پروژه در حال احداث مأمورسرای صومعه‌سرا بازدید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/bD0g3K