امروز شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳

بانکداری اصناف بانک تجارت را بیشتر بشناسید

بانک تجارت به‌عنوان یکی از ابر بانک‌های کشور همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با ارائه خدمات مختلف موجب پیشرفت اقتصاد شود. بانکداری اصناف بانک تجارت به‌منظور کاهش میزان خطرات مربوط به توزیع منابع به شکل نامناسب شکل گرفته است. با استفاده از این نوع بانکداری می‌توان اطمینان داشت که کاربران در هر حوزه‌ای به پاسخ نیازهای خود دست خواهند یافت. سه بخش اصلی و مهم این خدمات را می‌توان بخش‌های تولیدی، توزیعی و همچنین بخش‌ مربوط به خدمات دانست.

به گزارش فراسو، این خدمات به نحوی ارائه می‌شوند که اکثر کاربران در صنوف مختلف بتوانند از آن‌ها استفاده کنند تا نهایتاً به هدف مدنظر خود دست یابند. تلاش بانکداری اصناف بانک تجارت این است هم‌افزایی بیشتری بین اصناف ایجاد شود، در همین راستا با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با اتحادیه‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر نهادها، روابط و تعاملات بهینه و مثمرثمر را برای اصناف فراهم می‌کند.

مهم‌ترین نکاتی که در این زمینه باید بدانید

اولین و مهم‌ترین موضوعی که در زمینه بانکداری اصناف بانک تجارت باید به آن اشاره کرد، مراجعه افراد دارای پروانه صنفی به کلیه شعب بانک تجارت است. به‌منظور بهره‌برداری از این خدمات باید حتماً به‌صورت حضوری به یک از شعب مربوط به این بانک مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهید. معمولاً پس از بررسی مراحل اولیه نوبت به ارائه مستندات مدنظر بانک می‌رسد.

طبیعتاً گام بعدی در این زمینه، اعتبارسنجی است. این روند نیز بسته به نیاز کاربر و همچنین حوزه فعالیت او می‌‌تواند کمی زمان‌بر باشد. پس از طی مراحل فوق، امکان بهره‌برداری از خدمات بانکداری اصناف بانک تجارت برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید با پیگیری برنامه پیشنهادی‌تان به موفقیت بالایی دست پیدا کنید. خوشبختانه اکثر صاحبان صنوف با این موارد آشنایی دارند و به‌راحتی مراحل مربوطه را طی خواهند کرد.

کلیه امکانات مربوط به خدمات بانکداری اصناف

به‌جرأت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به بانکداری اصناف بانک تجارت، بررسی کلیه تحقیقاتی است که در زمینه رابطه این نوع بانکداری و بازاریابی انجام شده‌ است. اولین و مهم‌ترین گزینه به‌منظور ارائه امکانات موجود در این نوع بانکداری، توجه به محدوده جغرافیایی و در واقع محل قرارگیری صنف مدنظر محسوب می‌شود. پس این گام، نوبت به مذاکرات مستقیم و غیرمستقیم می‌رسد.

در این مرحله، باید به احتیاجات مالی مشتریان در قالب زنجیره‌های تأمین توجه شده و پیشنهاد خدمات و محصولات مدنظر طراحی شود. همچنین با تمرکز بر توسعه روابط با مشتریان و تعامل با مدیریت‌های شعب و شعب منتخب طرح‌ها، باید برای پیشبرد اهداف فروش تلاش کرد.

با تدوین برنامه‌های آموزشی و آموزش بسته‌های طراحی شده، نحوه بازاریابی، آموزش فروشندگان حرفه‌ای در حوزه بانکداری اصناف بانک تجارت نیز بهبود پیدا می‌کند. همچنین با تدوین برنامه‌های انگیزشی، این امکان به وجود می‌آید که فروشندگان را به عملکرد بهتر و پیشرفت در فروش ترغیب کرد.

این تسهیلات بدون سود هستند

آشنایی با روند شناخت انواع محصول در زمینه بانکداری اصناف

بخش بازاریابی و فروش برای هر شرکت و صنفی اهمیت فراوانی دارد؛ بنابراین تحلیل فرصت‌های بازار، روندها و تحقیقات بازاریابی و تحلیل بازار بسیار مهم هستند. به‌علاوه برای اجرای خط‌ مشی‌های فروش باید برنامه‌های عملیاتی فروش و استراتژی‌های مناسب را باتوجه‌ به اهداف بانکداری اصناف بانک تجارت تدوین کرد.

نظارت و ارزیابی اثربخشی محصولات و ارائه بازخورد در پیشبرد فروش و تولید محصولات باکیفیت بسیار مؤثر هستند. تولید و مدیریت انواع محصول ویژه اصناف نیز همیشه در برنامه‌های کسب‌وکاری بانک‌ها قرار دارد و به ارائه خدماتی با کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریان کمک می‌کند.

آسیب‌شناسی محصولات، اصلاح فرایندها و توسعه محصولات نیز از وظایف ضروری بخش بازاریابی و فروش است. در این راستا، ترسیم نقشه سفر مشتری و ارزیابی تجربه مشتری در مسیر استفاده از محصولات ویژه اصناف می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان کمک کند.

پیشنهاد طراحی و توسعه پلتفرم‌ها بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی مشتریان و موارد منعکس شده از واحدهای بانک نیز می‌تواند به بهبود فرایندهای بازاریابی و فروش و همچنین جذب مشتریان جدید کمک کند. به‌طورکلی، تلاش برای بهبود محصولات و توجه به خدمات بانکداری اصناف بانک تجارت و جلب رضایت مشتریان، مهم‌ترین اقدامات در بخش بازاریابی و فروش است.

بسیاری از اصناف از این خدمات بهره می‌برند

طرح مربوط به دارو پرداخت

به کمک بانکداری اصناف بانک تجارت داروخانه‌ها نیز این امکان را دارند با استفاده از اعتبار بدون سود بانک تجارت تا سقف سی میلیارد ریال به‌صورت مستقیم از شرکت‌های پخش عضو طرح دارو خرید کنند. برای این منظور، داروخانه‌ها با مراجعه به شعب بانک و دریافت اعتبار در قالب کارت دارو، می‌توانند خرید از شرکت‌های پخش را با استفاده از این اعتبار انجام دهند.

این اعتبار برای داروخانه‌ها بدون سود است و پس از استفاده از اعتبار شارژ شده در کارت دارو، داروخانه‌ها می‌توانند طبق مدت‌زمان مشخص شده در فاکتور خرید شرکت پخش نسبت به تسویه با بانک اقدام کنند. بعد از اینکه عمل تسویه مورد انتظار به پایان رسید، بانک دوباره مقدار موردنیاز کاربر را در حساب وی شارژ خواهد کرد. به‌طورکلی می‌توان گفت که این طرح یکی از برترین گزینه‌های یاری‌رسانی به داروخانه‌هایی به شمار می‌آید که اگرچه دارای توانایی مالی بالایی نیستند؛ اما قصد دارند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهند.

انواع خدمات مربوط به این طرح

بانک تجارت با ارائه محصولات و خدمات متنوع تلاش می‌کند تا نیازهای مختلف مشتریان را در حوزه‌های مختلف پاسخگو باشد. در بخش تأمین سرمایه و کالای سرمایه‌ای، بانک تجارت تسهیلات مرابحه بر اساس میانگین حساب را به‌صورت دو گانه (برای تأمین سرمایه در گردش و تأمین کالای سرمایه‌ای) ارائه می‌دهد. همچنین برای تسهیل در تأمین نیازهای مالی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط تسهیلات مربوط به بانکداری اصناف بانک تجارت سلف بر اساس میانگین حساب نیز به‌صورت خاص ارائه خواهد شد.

این خدمات به‌راحتی قابل دریافت هستند

سخن پایانی

بانکداری اصناف بانک تجارت یکی از مهم‌ترین خدمات مربوط به این بانک محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر توانسته است نظر بسیاری از فعالان حوزه صادرات و واردات را به خود جلب کند. علاوه بر این موارد، کلیه فعالان حوزه دارو نیز می‌توانند از خدمات بدون سود این بانک نهایت بهره را ببرند. البته کلیه مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم مستلزم ارائه درخواست به یکی از شعب بانک تجارت است که کاربران باید به آن کاملاً دقت داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/P6h1ws