امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل پست بانک ایران روز جانباز را تبریک گفت

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران  در پیامی ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز ؛ این روز را به تمامی جانبازان عزیز پهنه ایران اسلامی به ویژه جانبازان پست بانک ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش فراسو، متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:
کتاب تاریخ پرافتخار سرزمین عزیزمان ایران، فصول درخشان از دلاوری‌ها و رشادت‌های مردمان شریف و مهربان این مرز و بوم را کم در دل خود جا نداده است. شهامت‌ها و قهرمانی‌هایی که اگر نبود، قلمروی این خاک پاک به تاراج ددمنشان زمین و زمان می‌رفت و دیگر نشانی از آن در گسترده گیتی باقی نمی‌ماند.
بی‌شک اگر رادمردی‌ها و سلحشوری‌های مخلصانه‌ی دلیرمردان و زنان هشت سال دفاع مقدس هم، در تار و پودِ پیشینه و سرگذشت این سرزمین نقش نبسته بود و تنیده نشده بود، امروز جز نامی خُرد از کرانه‌ی این کهن دیار باقی نمانده بود.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز؛ این روز را به تمامی جانبازان عزیز پهنه ایران اسلامی به ویژه جانبازان پست بانک ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و بسی بر خود می‌بالیم که افتخار هم‌نشینی و سعادت همکاری با این عزیزان نصیب‌مان شده است و از درگاه خداوند بلند مرتبه و مهربان عزت روز آنها را خواستاریم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lw2dNy