امروز یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

معرفی ۲۱ طرح اشتغال روستایی در سقز به بانک ها

 فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ۲۱ طرح به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال پایدار روستایی به بانک های این شهرستان معرفی شد.

به گزارش فراسو، جعفر توان روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۶ مبلغ ۲۴۷ میلیارد تومان برای اشتغالزایی در شهرستان سقز در نظر گرفته شده است که باید مدیران بانکها برای جذب و مدیران ادارات برای معرفی افراد دارای شرایط به جد تلاش کنند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به ۲ طرح حوزه اشتغال پایدار روستایی، ادامه داد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی باید تلاش دوچندان صورت گیرد زیرا تاکنون ۲۱ طرح به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده و تنها چهار میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان پرداخت شده است.

فرماندار سقز پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی را قابل قبول تر توصیف کرد و گفت: ۸۹ طرح به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۸۶ میلیون تومان به بانک ها معرفی و حدود هفت میلیارد تومان از این مبلغ به صاحبان طرح پرداخت شده است.

کامبیز محمدی، مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت هم در این جلسه بیان کرد: ۵۶۰ طرح شهرستان سقز به بانک های عامل معرفی شده است که تاکنون ۳۰۳ طرح موفق به اخذ وام با میانگین هر طرح ۸۰ میلیون تومان شده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WIGXYy