امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

بانک تجارت در ارائه طرح های تسهیلاتی پیشرو است

فراسوخبر/ امروزه استفاده از طرح‌های تسهیلاتی برای پیشرفت در همه بخش‌ها به ویژه در حوزه اقتصاد و خدمات به یک امر ضروری تبدیل شده است. طرح های تسهیلاتی بانک تجارت نیز با همین هدف به متقاضیان ارائه می‌‌شوند تا فعالان این حوزه ها بتوانند با توجه به نیاز خود از این کمک‌های مالی بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید طرح‌های تسهیلاتی از آن برخوردار باشند، بحث «تنوع» است. دلیل این اهمیت آن است که طیف های مختلف بتوانند ضمن بهره مندی از تسهیلات مورد نظر ، طرح ها و پروژه های خود را اجرا کنند.

شناخت هر یک از طرح‌های تسهیلاتی موضوع بسیار مهمی است لذا در این گزارش قصد داریم به اجمال همه طرح‌های تسهیلاتی ارائه شده توسط بانک تجارت را معرفی کنیم تا مخاطبان شناخت بهتری از مزیت های هر یک از آن‌ها داشته باشند. زیرا آشنایی بهتر با طرح‌ها، کمک می کند  انتخاب مناسب تری صورت گیرد.

روند دریافت تسهیلات بانک تجارت دشوار نیست

طرح نیکان

اولین گزینه در معرفی طرح های تسهیلاتی بانک تجارت، طرح نیکان است. بانک تجارت در این طرح تسهیلاتی ، بر اساس میانگین سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز اشخاص حقیقی و  حقوقی، اقدام به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می کند. اگر میانگین حساب مناسبی در هر شعبه ای از این بانک دارید و به دنبال یک وام مناسب هستید، این طرح بهترین گزینه برای شما به شمار می‌آید.

بانک تجارت در این حوزه حرف اول را می‌زند

طرح کریمان

یکی دیگر از طرح های تسهیلاتی بانک تجارت، طرح کریمان است. همان ‌طور که از نام این طرح بر می‌آید، طرح کریمان مختص افرادی است که در زمینه‌های مختلف نسبت به انجام امور خیریه اقدام می‌‌کنند. از جمله استفاده‌کنندگان این طرح می‌توان به نیکوکاران، خیرین، مؤسسات خیریه و همچنین مؤسسات عام‌المنفعه اشاره کرد.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند نسبت به معرفی افراد مشمول دریافت این نوع طرح‌ها به صورت خود جوش عمل کنند. مهم‌ترین موردی که باید در زمینه طرح کریمان به آن اشاره کنیم، نرخ کارمزد بسیار پایین آن است. در واقع، برخلاف اکثر طرح‌های تسهیلاتی ارائه شده توسط بانک‌های مختلف، طرح کریمان بانک تجارت کارمزد دو درصدی را به خود اختصاص داده است که حقیقتاً کارمزد بسیار مناسبی به نظر می‌رسد.

این کارمزد پایین موجب می‌شود تا خیرین اشتیاق بیشتری نسبت به دریافت این تسهیلات از بین انواع طرح های تسهیلاتی بانک تجارت داشته باشند تا بتوانند به هم‌وطنان خود بیش‌تر خدمت‌رسانی کنند. وجود چنین ویژگی‌های مناسبی موجب شده است تا بانک تجارت در بین کلیه بانک‌های کشور از اعتبار بسیار مناسبی در میان خیرین برخوردار باشد.

طرح زوج مهر

طرح زوج مهر یکی از مهم‌ترین طرح های تسهیلاتی بانک تجارت به شمار می‌آید. این طرح برای ارائه تسهیلات مورد نیاز زوج‌های جوان ارائه شده است. این زوج‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از طرح زوج مهر نسبت به خرید کلیه مایحتاج زندگی خود اقدام کنند. االبته زوج‌ها باید از فروشگاههایی خرید کنند که با بانک تجارت قرارداد دارند. میزان مبلغ کل این وام ۴۵۰ میلیون ریال است، البته با استفاده از تسهیلات مرابحه مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال نیز به عنوان وام قرض الحسنه در اختیار این زوج‌ها قرار می‌‌گیرد.

از جمله مهم‌ترین فروشگاه‌های طرف قرارداد که افراد می‌توانند پس از دریافت تسهیلات زوج مهر به آن‌ها مراجعه کنند، می‌توان به مواردی همچون فروشگاه‌های انتخاب الکترونیک، گروه لوازم خانگی پاکشوما و همچنین مجموعه آقای فرش اشاره کرد. همین تنوع در زمینه فروشگاه‌های مختلف موجب شده است تا طرح زوج مهر یکی از محبوب‌ترین طرح های تسهیلاتی بانک تجارت به شمار آید.

امکان استفاده از این تسهیلات برای همه مردم وجود دارد

طرح پویا برتر

نمی‌‌توان از طرح های تسهیلاتی بانک تجارت سخن گفت، اما به طرح پویا برتر اشاره نکرد. این طرح  برای اتشویق بیشتر جهت انجام سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت شکل گرفته است. در واقع، تسهیلات مربوط به این طرح تنها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

میزان کل تسهیلات ارائه شده در طرح پویا برتر بر اساس میزان سپرده‌گذاری افراد در حساب‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تعیین می‌شود. جالب است بدانید که مدت بازپرداخت کل تسهیلات دریافتی ۳۶ ماه خواهد بود. با توجه به این مورد می‌‌توان گفت که این مورد از طرح های تسهیلاتی بانک تجارت نیز گزینه عالی در این زمینه به شمار می‌آید و کاربران بسیار زیادی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

طرح سفیران سلامت

همه ما به این امر واقف هستیم که بخش بسیار مهمی از جامعه را افراد فعال در حوزه درمان یعنی پزشکان عمومی و متخصصان تشکیل می‌دهند. طرح سفیران سلامت از جمله طرح های تسهیلاتی بانک تجارت به شمار می‌آید که به صورت ویژه به پزشکان عمومی و متخصص ارائه می‌شود. هر یک از موارد شامل بخش‌های مختلفی هستند.

متخصصینی که در این بخش قرار می‌گیرند، شامل افرادی همچون دندان‌پزشکان، داروسازان، دامپزشکان، روان‌‌پزشکان، دکترای تخصصی رشته‌های مرتبط با پزشکی، پیراپزشکی، رادیوتراپی، علوم آزمایشگاهی، گفتار سنجی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و … می‌شود. گروه عمومی نیز شامل همین موارد، البته با سطح تحصیلاتی پایین‌تر است. برای استفاده از این طرح باید پزشکان برخی مجوزهای خاص را ارائه دهند که از جمله آن‌ها باید به پروانه اشتغال به کار از سوی سازمان نظام پزشکی اشاره کرد.

این تسهیلات کارایی بسیاری دارند

سخن پایانی

وجود طرح‌های مختلف تسهیلاتی موجب شده است تا هر فردی بتواند با توجه به نیاز خود نسبت به استفاده از این تسهیلات اقدام کند. شما هم می‌توانید از بین طرح‌های تسهیلاتی مختلف ،گزینه متناسب با نیازهای خود را انتخاب کنید.

خوشبختانه به دلیل تنوع طرح های تسهیلاتی بانک تجارت این امکان  وجود دارد تا متقاضیان  طرحی مناسب با نیازهای خود  را انتخاب کنند، به همین دلیل هم این بانک در ردیف اولویت اول متقاضیان دریافت تسهیلات قرار گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ywjM75