امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد: اصلاح کارمزد نمایندگان بیمه متناسب با تورم

مجید بهزادپور انجام اصلاحات جدید آیین نامه شماره ۱۰۲ را متناسب با نظرات و خواسته‌های نمایندگان شبکه فروش و همچنین متناسب با تورم توصیف کرد.

به گزارش فراسو، رئیس کل بیمه مرکزی در گفتگو با فرکانس بیمه، با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن موضوع اصلاحات آیین نامه شماره ۱۰۲ اظهار کرد: این اصلاحات متناسب با نظرات و خواسته‌های نمایندگان شبکه فروش و همچنین متناسب با تورم انجام خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: این اصلاح کارمزدها در موضوعاتی مانند محاسبه پلکانی کارمزدها، تفاوت کارمزد بخش دولتی و خصوصی، بیمه‌های مسئولیت و همچنین سایر موضوعات کلیدی انجام خواهد شد.

بهزادپور درباره زمان نهایی شدن این اصلاحات نیز بیان کرد: در اولین جلسه بعدی شورای عالی بیمه موضوع اصلاحات آیین نامه ۱۰۲ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: جلسات شورای عالی بیمه به صورت ماهیانه برگزار می‌شود، با این حال به خاطر بررسی ویژه موضوع اصلاح کارمزدها این جلسه تا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

بهزادپور تاکید کرد: اگر در همین جلسه هم موضوع به تصویب نرسد سعی می‌کنیم با برگزاری یک جلسه فوق‌العاده دیگر به بررسی و تصویب این آیین نامه بپردازیم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/G1dS12