امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

نقش اصلی امور مالیاتی صیانت از حقوق مودیان است

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهار داشت: نقش اصلی امور مالیاتی صیانت از حقوق مودیان است.

به گزارش فراسو به نقل از رسانه مالیاتی ایران، عباس‏پور، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در جلسه کارگروه سلامت اداری و صیانت از حقوق مودیان در استان با اشاره به اهمیت و ضرورت شناسایی گلوگاه های فساد اداری تصریح کرد: رسالت و نقش اصلی هر مدیری نظارت و پاسخگویی است و مدیران در تمامی قسمت ها ابتدا باید حوزه مدیریتی خود را آسیب شناسی و در ادامه نیز کنترل و نظارت کافی و لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: شناسایی گلوگاه های فساد خیز نخستین گام در جلوگیری از فساد اداری است و با شناسایی هرچه بهتر و دقیق تر گلوگاههای فساد خیز می توان با برنامه ریزی دقیق و بکارگیری راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء سلامت نظام اداری گام های موثری برداشت.

عباس‏پور هم چنین اصلاح فرآیند های معیوب اداری، آموزش صحیح همکاران ،اطلاع رسانی مطلوب به مخاطبان سازمان در خصوص فرآیند های کاری و نحوه خدمت رسانی را از مصادیق کاهش و جلوگیری از وقوع مفاسد اداری دانست.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: تقویت اعتماد متقابل در سطوح مختلف مدیریتی همراه با شفاف سازی و آموزش مستمر و نظارت کافی بر روند اجرای فرآیند های کاری توسط روسای واحد های مختلف اساسی ترین گام در جلوگیری از فساد اداری  و صیانت از حقوق مردم است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/MPZ6UQ