امروز شنبه، ۱۶ تیر ۱۴۰۳

رشد ۱۱هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان ساعت کاری امروز (دوشنبه نوزدهم دی‌ماه) رشدی ۱۱ هزار و ۶۷۸ واحدی داشت و در سطح یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۰۷ واحدی قرار گرفت.

به گزارش فراسو، تمام شاخص‌های بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سبزپوش بودند به نحوی که در پایان معاملات شاخص کل با ۱۱ هزار و ۶۴۶ واحد(معادل ۰.۷۱ درصد)رشد، به یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۰۷ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم افزایشی ۲ هزار و ۶۵۴ واحدی داشت و ۳۷۴ هزار و ۳۵۱ واحد شد.

شاخص کل هم وزن با ۳هزار و ۹۶۲ واحد رشد، در سطح ۴۹۶ هزار و ۴۰۱ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت هم وزن هم با ۲ هزار و ۳۵۷ واحد افزایش، ۲۹۵ هزار و ۳۸۵ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۱۴ هزار و ۷۲۴ واحد جهش، شاخص بازار اول با ۵ هزار و ۵۶۵ واحد رشد و شاخص بازار دوم هم با ۳۲ هزار و ۷۲۴ واحد صعود به ترتیب به ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد، یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۴۴۲ واحد و ۳ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۱۷۱ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس نیز افزایشی ۱۵۱ واحدی داشت و در سطح ۲۰ هزار و ۹۰۸ واحدی ایستاد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۱۹ میلیارد و ۱۳۶ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰ هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان در ۷۷۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس هم ۱۰ میلیارد و ۹۴۳ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۲۲۱هزار و ۸۷۳ میلیارد تومان در ۴۱۵ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بدین ترتیب ارزش معاملات در ۲ بازار بورس و فرابورس به بیش از ۲۳۲ هزار میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای شستا، تاپیکو، فارس، شتران، فولاد و کگل و بیشترین تاثیر منفی هم مربوط به نماد شپدیس بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم شستا، خگستر، خودرو، دانا، خساپا، وتجارت و شتران بودند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NX4pRM