امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی: خون شهدا مسئولیت‌ها را سنگین‌ و عزم خدمت‌رسانی را مضاعف می‌کند

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با تأکید بر اینکه خون شهدا مسئولیت را برای همه بالأخص مسئولین سنگین‌تر می‌کند، ضمن اشاره به سخنان ماندگار سردار دل‌ها شهید سلیمانی گفت: این کشور حرم است، اگر این حرم حفظ نشود سایر حرم‌ها هم حفظ نمی‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از اینتا، دکتر داود منظور رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت شهید حسین تقی پور، که به نمایندگی از وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام شد، با تأکید بر اینکه خون شهدا مسئولیت را برای همه، بالأخص مسئولین سنگین‌تر می‌کند، اظهار داشت: یاد شهدا عزم خدمت‌رسانی را مضاعف می‌کند و هر روز احساس دین بیشتری می‌کنیم که بتوانیم ذره‌ای ازخودگذشتگی شهدا را با کار بیشتر، مؤثرتر و بهتر جبران کنیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بیان نقل قولی از شهید سلیمانی که این کشور حرم است، اگر این حرم حفظ نشود سایر حرم‌ها هم حفظ نمی‌شود، گفت: شهید تقی پور و دیگر شهدا امنیت از حرم دفاع کردند و اگر ازخودگذشتگی و رشادت این شهدا نبود، این بلوا و آشوب جمع نمی‌شد.

دکتر منظور با بیان اینکه قوه قضائیه برای برخورد با ناآرامی‌ها و اغتشاشات با جدیت ورود پیدا کرده و اغتشاشگران را شناسایی و مورد پیگیری قرار داده است، گفت: امیدواریم کسانی که این اغتشاشات را به پا کردند و موجب ریخته شدن خون شهدا شدند، هر چه زودتر به سزای اعمالشان برسند.

دکتر منظور با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید حسین تقی پور بیان داشت:  «الأسماء تُنَزّل من السماء نام هر چیز و هرکس از آسمان فرود آید» نام این شهید هم حسین است که همنام سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) هستند و همان‌گونه که فامیل شهید «تقی پور» بود، ایشان شخصی با تقوا و خداترس بودند.

وی بیان داشت: آنچه موجب تداوم انقلاب و اسلام شده است خون شهیدانی چون شهید تقی پور بوده است.

دکتر منظور با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، تأکید کرد: این دیدار با ایام ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن مصادف شده است و ما باید در این ایام به حضرت فاطمه (س) متوسل شویم تا شفاعت شهدا شامل حالمان شود.

همسر شهید والامقام مدافع امنیت حسین تقی پور نیز در این دیدار بیان داشت، با میل و آرزویی که شهید برای شهادت داشت، انتظار داشتم خبر شهادتشان را در سوریه بشنوم اما در خاک ایران به دست اغتشاشگران شهید شدند.

وی شهادت شهیدان مدافع وطن از جمله شهید حسین تقی پور را بسیار مظلومانه توصیف کرد و گفت: تأکید شهید به من سه جمله بود: دشمن شاد نشو (گریه نکن) و حلالم کن و مراقب ارشیا (فرزند شهید) باش.

در پایان این دیدار صمیمانه، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی با اهداء یک جلد قرآن مجید اهدائی ریاست محترم جمهور، از خانواده شهید تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است، شهید حسین تقی‌ پور ساکن اسلامشهر و عضو گردان امام حسین(ع) لشکر ۲۷ سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود که سوم مهر امسال در بحبوحه اغتشاشات و ناآرامی‌ها، مورد حمله آشوبگران قرار گرفت و جان خود را فدای امنیت میهن کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/fYxWom