امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مسیر حمایت از تولید باید با کاسب کاری برخی از بانک‌ها برخورد شود

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: در مسیر حمایت از تولید اشتغال زا باید با کاسب کاری برخی از بانک‌ها برخورد شود تا به این ترتیب در پی بهبود شرایط اقتصادی کشور وضعیت زندگی مردم نیز بهتر شود.

به گزارش فراسو،  محمدرضا صباغیان بافقی با بیان اینکه بانک‌ها از مسیر خود در انجام تکالیف قانونی منحرف شده و در خدمت منافع خود هستند، گفت: بهانه تراشی در ارائه تسهیلات و همچنین انحراف منابع اعطایی از معضلاتی است که شبکه بانکی داشته است.

او با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر بانک‌ها بیشترین تسهیلات خود را به برخی یا شرکت‌های زیر مجموعه خود اعطا کرده اند، افزود: مشکل اصلی در شرایط فعلی بنگاه داری بانک‌ها بوده و به همین دلیل شبکه بانکی فرصتی برای توجه به تولید ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مسیر صحیحی در خصوص تولید پی نشده و متاسفانه جدای از انحراف منابع، برخی از اعتبارات نیز صرف تولیدات بی کیفیت شده است از این رو لازم است مسیر درست هزینه کرد تسهیلات در بخش تولید مدنظر باشد.
او یادآور شد: در مسیر حمایت از تولید اشتغال زا و مولد باید با کاسب کاری بانک‌ها برخورد شود تا به این ترتیب در پی بهبود شرایط اقتصادی کشور وضعیت زندگی مردم نیز بهتر شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/RR9pjK