امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر تولیدکنندگان استان خراسان رضوی از عملیات ارزی بانک توسعه تعاون

مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون در سفری دو روزه به مشهد مقدس از واحدهای تولیدی برتر استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عممی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی، فرشید طهمورثی در دیدار با تولیدکنندگان شاخص استان خراسان رضوی از نزدیک در جریان مشکلات این مجموعه ها قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های اشتغالزایی این مجموعه ها گفت: با توجه به شعار کشور که در راستای حمایت از تولید و اشتغال تعریف شده است همه تلاشمان در مرحله اول پایدارسازی این ظرفیت های ایجاد شده اشتغال و بعد از آن هم افزودن بر میزان اشتغال با حمایت از فازهای توسعه ای این واحد ها است.

در این دیدارها ضمن تقدیر از عملکرد عملیات ارزی استان عمده درخواست واحدهای تولیدی شاخص استان خراسان رضوی ، افزایش سقف حمایت علی الخصوص در مرحله تهیه مواد اولیه خارجی بود. گفتنی است با توجه به تنوع فعالیت ها و همچنین قیمت مواد اولیه خارجی حجم ارز اختصاصی برای تهیه مواد اولیه به دلیل محدودیت های ارزی موجود در شرایط فعلی از حجم عملیات بانک بیشتر است که در این زمینه قول مساعده و همکاری از سوی بانک توسعه تعاون داده شد.

دیدار با کارکنان شعب ارزی مشهد از دیگر برنامه های سفر مدیرامور بین الملل به خراسان رضوی بود. در این دیدارها علاوه بر ارزبابی عملکرد شعب ارزی ممتاز و سجاد، نقطه نظرات، مشکلات و موارد مبتلا به شعب ارزی در راستای افزایش هم افزایی و رفع کاستی های احتمالی در یک کارگاه عملی طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدیدها جعفری رئیس اداره کل عملیات ارزی ،طهمورثی را همراهی می کرد.

طهمورثی در سفر به خراسان رضوی از شرکت های ایران خودرو خراسان،چسب سامد،پزشکی ورید،جوانه خراسان،گروه اقتصادی گوهرکالا و خط طلایی بازدید کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vhpxH4